• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?

Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Mnyah. Ze kan altijd nog intiem contact hebben met Rain in de vorm van 'bijten'.

*Bruno Mars-stem* Cuz she's amaaaaazing, just the way she is~

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

@Vluuv: Nou dát is een goed idee. (wbw)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Volledige naam: April Emerson, sommige gebruiken het koosnaampje "Apple" vanwege haar roze wangen.
    Leeftijd: 20
    Soort: Mensch.
    Uiterlijk:

April heeft roze wangen en donkerbruine ogen. :3 Ze is tenger gebouwd en heeft een slank figuur. Haar krullende haar heeft ze meestal opgestoken, al vallen er vaak een paar plukken langs haar gezicht.
    Innerlijk: April is een lief en vrolijk meisje. Ze vertrouwt snel mensen en is snel gevleid, maar omgekeerd is ze ook makkelijk te kwetsen en te beledigen. Ze probeert zich te verdedigen als het nodig is, maar is daar niet erg goed in.
    Vampierverhalen: Gelooft ze niet, al is ze wel doodsbang in het donker.
    Extra: April is bezig met een dansopleiding, al hadden haar ouders liever gezien dat ze "een echt vak" was gaan studeren.

Volledige naam: Seth D'Allessio
    Leeftijd: 25/421
    Soort: Volbloed Vampire.
    Kracht: (want die hadden volbloed toch?) Seth kan een dikke, ondoorzichtige mist op laten trekken.
    Uiterlijk:

Innerlijk: Seth is een aardig maar arrogant persoon. Hij is alleen aardig als hij daar zin in heeft, en reageert soms botter of killer dan hij bedoelt. Hij houdt van bloed, maar vindt het jagen op mensen maar wild en onbeschaafd. Liever heeft hij een fijn diner met een mensenmeisje om haar daarna het hof te maken en leeg te zuigen.
    Het plan: Hij is het niet eens met het plan om nieuwe leden te verwerven. Niet alleen omdat hij halfbloed vampiers beschouwt als minderwaardig en onbelangrijk, maar ook omdat hij het verspilling vindt van het bloed van de mensen.

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:37 ]

*O* Die zijn awesome

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Natuurlijk (wbw)

Is er nou niemand zo lief om een mede-gewone vampier voor Myrvah te maken? *snikhuilbrul*

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ik zou het doen, maar ik heb al twee personen, en dit is mijn allereerste Quizlet RPG, dus ik weet helemaal neit of ik er goed in ben. :'D

Lol, dus Rain gaat erg populair worden bij de meiden? :'D hahaha, dan gaat Leah gewoon totaal niet geïnteresseerd zijn in die gozer -gayhandje-
    Ik ga eens een keer tegen mijn principes in :')

Els, ik zet je coole mensen erbij.
    Ja; Volbloed hadden gaves. Sowieso dus de poort naar de ondergrondse stad openen ;D Ik zal die dan ook maar gaan bedenken voor Eleanor die ik hier nog steeds moet plaatsen ^^

En lol, er zijn idd weinig vampiers, dat had ik niet verwacht :'D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dat zal Rain niet fijn vinden :'D Eenv rouw die neit voor zijn charmes valt? Impossible!

edit: Nu we beginnen ben ik nerveus. o.o

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:15 ]

April Emerson
    Terwijl ik op de houten vloer van de danszaal zit knoop ik de linten van mijn spitzen los. Mijn voeten en benen doen zeer van alle pirouettes en jétes die ik heb moeten maken, en met een pijnlijk gezicht haal ik mijn verkrampte voet uit het benauwende schoeisel. Zachtjes masseer ik mijn voet, waarna ik met de andere begin. Ik berg mijn spitzen op in mijn sporttas, die naast me staat, en pak mijn sokken en gympen er uit. Gelukkig dat we bij trainingen gewoon een maillot en een kort sportbroekje mogen dragen. Mijn hemdje voelt warm en bezweet en ik verheug me nu al op een frisse douche. Als ik mijn gympen aan heb gedaan sta ik vermoeid op en rits mijn vest dicht. Ik pak de sporttas van de vloer en loop de danszaal uit. Als ik eindelijk het grote pand waarin de dansschool zit gevestigd heb verlaten loop ik naar mijn fiets toe. Ik prop mijn sporttas in mijn fietstas en haal mijn fiets van het slot. Nog een klein stukje fietsen, en dan ben ik thuis. Ik stap op mijn fiets en begin te trappen.

Seth D'Allessio
    Terwijl ik het meisje hoor kreunen ga ik langzaam door haar hals te kussen. Nog even.. Nog even en ik zal haar bloed proeven. De spanning die die gedachte oproept is duizend keer zo opwindend als het feit dat ik in bed lig met een halfnaakte vrouw. Mijn neus vleugels trillen als ik haar kloppende halsader zachtjes streel met mijn lippen, en een kleine glimlach komt om mijn gezicht. Wat is ze toch een prachtvrouw. Slim, aardig, sterk. En haar bloed ruikt geweldig. Ik kan niet meer wachten. Ik ga het niet uitstellen deze keer... Geen tederheid, geen seks. Ik wil haar bloed, nú. In minder dan een seconde steken mijn hoektanden al diep ik haar hals, en met een zucht begin ik te drinken. Heerlijk. Voortreffelijk. Ik hoor haar gillen en voel haar spartelen, maar ik heb slechts aandacht voor haar bloed. Het smaakt zoet, maar toch pittig. Precies zoals ik het me had voorgesteld bij haar, en beter. Ja, het heeft even geduurd voor ik haar zo ver had gekregen met me mee te gaan, maar het was het allemaal waard. Ze is heerlijk, en het doet met pijn dat dit de laatste keer is dat ik haar bloed zal ruiken en haar smetteloze huid zal aaien. Maar het is het waard. Als haar lichaam ophoudt met bewegen en ik al haar bloed op heb haal ik langzaam mijn tanden uit haar nek. Haar mooie lichte ogen zijn wijd opengesperd en kijken me haast beschuldigend aan. Ik glimlach spijtig en aai langs haar wang. "Sorry, lieverd.. Ik heb van je genoten."

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:52 ]

Myrvah Lauraelya - Vampier
    De lippen van het rank gebouwde, onschuldig lijkende meisje krulden lichtelijk om toen ze het dode slachtoffer voor zich zag liggen. Zo klein nog, zo onschuldig... Meer dan acht jaar kon hij niet geweest zijn - en toch was het zijn bloed dat Myrvah nu van haar lippen likte. Ze haalde het kleine handspiegeltje uit de binnenzak van haar lange, zwarte jas en bekeek zichzelf vluchtig. Zelfs na nog maar zeven jaar vampier-zijn beheerste ze de kunst van het precieze, vlekkeloze doden al beter dan menig oudere vampier. Geen spatje van haar make-up was ook maar uitgelopen. Haar glimlach werd nog iets zelfvoldaner toen ze het spiegeltje terugstopte in de jas, het slachtoffer achterliet in de steeg waar ze hem, al spelend met een op afstand bestuurbaar wagentje, gevonden had. "Ach mama toch. Volgende keer wat beter op je kroost letten", mompelde ze zachtjes voor zich uit, voor ze terugging naar huis.

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:19 ]

Hé, niet beginnen Ö Er is nog geen eens een fucking leider :')

EN WTF ELS JOWU POST X'D -dubbel-
    Je hebt te lang emt Sam&Astrid opgetrokken -grin-

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:21 ]

Endure schreef:
    Hé, niet beginnen Ö Er is nog geen eens een fucking leider :')

Voor de leider wil ik me anders wel opofferen, als 't niet anders kan?

Goldenwing had in de vorige ook de leider, dus had ik haar gevraagd, omdat ik dat wel zo fruendlich vond ;p maar ze is nog niet online geweest.