• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben EINDELIJK wakker wat kan ik doen met Lucy? Die weet niets meer en ligt in een bosje te slapen xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Haha, ik ben ook pas net wakker. Sam en Emily hebben een lange nacht gehad, dus vandaar, lol. Oh, en Carlisle zit nog steeds als eens standbeeld aan de eettafel in Villa Cullen.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waar kan ik invoegen heb echt wat gemist geloof ik xD]

    [Ja! Jake jou heb ik nodig. Jij had ja gebroken ribben en je lag op de bank in Villa Cullen en nu wordt je wakker. Dan kan ik Carlisle ook weer gebruiken, want die verveelt zich 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Zullen we iets doen met Lucy Sam en Carlisle? Wow dat klinkt fout xD, maar dat Sam zich zorgen maakt om Lucy en dan gaat Carlisle helpen haar geheugen terug te krijgen :) ofzo xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Sam heeft huisarrest (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik open mijn ogen. Ik wil recht op gaan zitten maar door de felle pijn die door mijn borst schiet val ik teug in de kussens. Mijn haar plakt aan mijn voorhoofd en ik adem gejaagd. -Jake-

    Carlisle
    Opeens merk ik dat Jacob weer wakker is geworden en ik sta op om naar hem toe te lopen.
    "Jacob, voel je je al beter of heb je nog altijd veel pijn?" vraag ik hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik haal even diep adem en knik dan. De pijn is verschrikkelijk en ik kan niet geloven dat ik daar door heen heb geslapen. "Het gaat wel." Mompel ik en probeer me een beetje te draaien zonder mezelf onnodig nog emer pijn te bezorgen -Jake-

    [Lol Sam heeft huisarrest waarom wat heb ik gemist xD? Zal ik dan aanbellen :P]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Als je wilt weten wat je gemist hebt moet je 16+ zijn en even dit topic teruglezen (cat)]

    Carlisle
    "Het ziet er niet uit alsof het gaat. Misschien is het beter als je eerst wat eet, dan kan ik daarna je verband verschonen. Waar heb je trek in?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    "Nee het gaat echt ik ga me boven even omkleden" Zeg ik terwijl ik nogal houterig overeind ga zitten. Mijn gezicht is vertrokken maar ik kan hem toch nog een zuinige lach geven. -Jake-

    Carlisle
    Ook al zo koppig. "Als je hulp nodig hebt, ik ben hier." roep ik hem na.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik steek mijn hand naar hem op. Met moeite sleep ik mezelf de trap op naar de logeerkamer waar al mijn spullen staan. Ik pak een nieuw shirt en een shone broek want die ik nu aan heb zit onder de vlekken van gras en aarde door het vele veranderen. Nadat ik klaar ben met omkleden loop ik zo voorzichtig mogelijk de trap weer af naar beneden -Jake-

    Carlisle
    "Jake, wil je nog even gaan liggen? Dan kan ik je verband losmaken en kun je weer wat meer bewegen. Als je nog te veel pijn hebt, doe ik er weer een nieuwe om."
    Ik zie dat hij nog veel pijn heeft, maar hij had ook behoorlijk wat ribben gebroken, met ook een aantal splinterbreuken en die zijn het pijnlijkst. Als weerwolven breuken hebben, vind ik het altijd zo vreselijk dat pijnmedicatie niet werkt. Ze moeten pijn lijden gedurende het hele genezingsproces.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen