• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sam Uley
    "En dat laat je me doen op een lege maag? Je geeft je arme man niet eens te eten? Ik heb hard gewerkt hoor, vannacht!" roep ik lachend.

Emily
    'Ja, vast. Ik doe altijd het meeste liefje.' Glimlach ik met een grijnsje, en zucht dan maar. 'Maar, hierna ga je alles opruimen wat je gemolt heb.' Grinnik ik hoofdschuddend, en pak een croissantje uit een mand van de tafel.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Jake and Heidi are gone!]

[Waar kan Lucy invallen??]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Sam Uley
    Ik snoof. "Ja ja, in je fantasie misschien." Maar ik had toch weer gewonnen. Ik schoof aan tafel, maar zag toen wie er miste.
    "Is Avery nog niet wakker?"

Emily
    Ik lachte. 'Ben je zo ver heen? Ze is naar school.' Grinnikte ik, en schudde mijn hoofd even.

Sam Uley
    Met een ruk draaide ik me om en keek naar de klok.
    "Oh! Goh, ik was wel moe dan, zeker."

[Waar kan Lucy bij of invallen?]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 15:30 ]

[Uh. Jacob loopt nu rond, maar TheDirection is offline, dus daar heb je weinig aan maar Carlisle is alleen in Villa Cullen?]

Emily
    Ik steek mijn tong uit, en schud mijn hoofd even. 'Trouwens ik deed meer. punt.' Grijnsde ik, stak mijn tong nogmaals uit, en liep toen naar de oven.

Avery
    Heel stil was ik weggeslopen toen ik Emily vannacht naar boven hoorde gaan. En toen was ik zo stom als ik was naar die stomme jongen gegaan. Het was allemaal mijn eigen schuld, en nu zat ik alleen op het strand. Hoe ging ik dit ooit aan mijn ouders uitleggen?

Sam Uley
    "Misschien moeten we het overdoen. Je kent me toch, ik win altijd weddenschappen." en heel overdreven schoof ik de vuilniszak met de kapotte kussens onder mijn stoel.

[Ja oke]
    Lucy
    Ik schrok op toen het licht werd voor mijn ogen. Mijn ogen schoten open en ik herinnerde me niet meer waar ik was. het enige wat ik herinnerde was dat ik niets meer wis, maar dat de bruin getinte grote jongen met zwart haar of de dokter me kon helpen. De jongen was gister erg boos op me dus liep ik terug naar het Glazen huis. Ik klopte even aan. 'Meneer de dokter ik weet nog steeds niets kunt u me helpen?' Zei ik wanhopig.

Emily
    Ik lach even zacht. 'Nee, dan zit ik straks in die zak in plaats van die kussens.' Grinnikte ik plagerig, en liep toen naar de telefoon die rinkelde. 'Emily Young.' Glimlachte ik, maar die vervaagde ik een frons. 'Niet op school? .. Nee, ze is ook niet thuis. .. Zal ik doen, dag.' Bezorgd keek ik Sam aan. 'Avery is niet op school.' Slikte ik.

[@Leave mag ik die jongen spelen? :D]

Carlisle
    "Kom binnen, Lucy en ga zitten, dan probeer ik je zo goed mogelijk alles te vertellen wat er met je gebeurd is."

Sam Uley
    De grijns verdween van mijn gezicht.
    "Hoezo niet op school? Waar kan ze dan zijn?"