• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik knik en trek mijn shirt weer uit om vervolgens op de bank te gaan zitten. Ik hou mijn kaken stevig op elkaar om niet een te pijnlijk gezicht te trekken. Ik wil niet als een watje overkomen.. -Jake-

Carlisle -He's a lucky guy! Hij mag aan een shirtloze Jake zitten! 8D-
    "Jacob, het is belangrijk dat je aangeeft wanneer je pijn hebt, oké?" Ik maak langzaam en zo voorzichtig mogelijk het strakke verband los en druk dan op verschillende plekken van zijn half geheelde ribben.

Hij begint met zijn koude hand op mijn ribben te drukken. Ik wil ineen duiken terwijl hij op een van mijn nog niet geheelde ribben drukt. "Oke stop!" Roep ik hees van de pijn en hap even naar adem. -Jake-

Carlisle
    Ik trek mijn hand meteen weg en kijk bezorgd naar zijn van pijn verwrongen gezicht.
    "Ik ga daar een nieuw verband aanleggen. Je zult nog wel even moeten wachten tot je weer wolf mag worden."
    Ik ren even naar mijn werkkamer om wat spullen te halen en ben binnen een seconde weer terug.

Ik grom boos. Geen wolf zijn. Dat betekend dat ik me niet boos mag maken en niet eens kan wacht lopen. Boos staar ik voor me uit terwijl ik wacht tot Carlisle terug komt. -Jake-

Carlisle
    Als ik terugkom zie ik dat Jacob boos voor zich uit staart.
    "Je bent niet de enige. Quil mag een tijdje ook niet veranderen, tot zijn been geheel is, dus je bent niet alleen."
    Ik begin het verband weer zo strak mogelijk om zijn ribben te leggen.

Dat Quil ook niet mag maakt mijn verbittering iets minder erg. Maar ik vind het nog steeds maar niks. Ik ga staan zodat Carlisle er beter bij kan. Ik wacht braaf terwijl ik met mijn gedachten ergens anders ben. "Bella doet zo raar de laatste tijd." Mompel ik. -Jake-

Carlisle
    Ik knik instemmend en leg er nu nog een wat losser verband omheen, om het geheel iets steviger te maken.
    "Het wordt nu iets lastiger voor je om te gaan zitten, omdat je rug nu de hele tijd recht staat, maar als je ribben goed helen, kan het morgen weer minder strak." zeg ik met mijn doktersstem. Daarna, als ik over Bella praat, klinkt mijn stem meer als een bezorgd familielid.
    "Ik weet niet wat het is met haar. Misschien komt het toch door het feit dat ze pas net een vampier is en moet ze er nog aan wennen."

[Ben er weer. Iemand meedoen met een The Vampire Diaries rpg? ^-^ Inschrijven kan nu ;D]

[Waar was ik? :'D]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Leave schreef:
    [Ben er weer. Iemand meedoen met een The Vampire Diaries rpg? ^-^ Inschrijven kan nu ;D]

[Waar was ik? :'D]
    [Je was bij Sam. Kan je de link geven van de RpG?]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 14:19 ]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[Oohja :'D. Wat gaan we doen Sammetje? :'D
    Allemaal even braaf aanmelden.]

[Oh ja, Sam heeft alle kussens weer verscheurd *O*]

Ik zucht even en ga rechtop staan om mijn shirt weer aan te trekken. "Bedankt Carlisle." Zeg ik en gun hem een échte lach. "Ik maak me zorgen om haar, het lijkt wel alsof ze Lucy belangrijker vind dat Nessie. Ik snap heus wel dat nu wat er met haar aan de hand is ze wat meer aandacht nodig heeft maar ze moet Nes niet vergeten." Dat laatste zeg ik een beetje verwijtend. -Jake-

Carlisle
    Ik zucht ook. "Ik weet het, ik weet het. Ik ben van plan met haar te gaan praten zodra ze weer terug komt, want ik ben het volledig met je eens. Maar in die tijd vertrouw ik jou erop dat Nessie nog steeds genoeg liefde krijgt."
    In tegenstelling tot Bella en soms ook Edward, heb ik nooit problemen gehad met het feit dat Jacob inprentte met Nessie. Sterker nog, ik vind het behoorlijk interessant. Een weerwolf en een halfvampier.

[Stouterd! Laten we het 12+ houden en braaf een nieuwe dag beginnen :'D]

Emily
    Ik word wat wazig wakker door het licht dat op mijn gezicht schijnt, en gaap dan even, waarna ik me uitrek, en opzij kijk naar Sam. 'Je hebt verloren, liefje.' Grijns ik slaperig.