• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Claire = Leave
    Alice = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    "Ik kan het niet uistaan Nessie haar blik naar Bella te zien zo liefdevol terwijl Bella alleen maar oog heeft voor Lucy. Het is niet dat ik Lucy geen leuk meisje vind maar ik vind wel dat Bells haar eigen kind niet moet verwaarlozen.." Ik voel dat ik begin te trillen en adem diep in en uit. Mijn ademhaling piept en doet pijn. -Jake-

    [Lol, doen we *O*]

    Sam Uley
    Geeuwend en uitrekkend open ik mijn ogen.
    "Huh? Wat verloren?" mompel ik slaapdronken.

    Carlisle
    "Je hebt helemaal gelijk, Jacob, maar wind je alsjeblieft niet teveel op. Denk om je ribben. Ik praat echt wel met Bells zodra ze terug komt, dat beloof ik."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    'De kussens, liefje.' Glimlach ik zelfvoldaan, en sta op, waarna ik naar de badkamer huppel voor een warme, lange douche.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik knik. Rustig aan doen. Ja dat zal ik doen. De laatste tijd verloor ik zosnel mijn beheersing. "Mag ik wel gewoon naar buiten?" Vroeg ik teneergeslagen aan Carlisle. -Jake-

    Sam Uley
    Ik draai mijn hoofd, wrijf de slaap uit mijn ogen, ga rechtop zitten en zie dan de schade die ik -alweer- heb aangericht. Oeps.
    En als ik van het bed afstap, merk ik nog iets anders.
    "Emily... volgens mij zijn we ook door het bed gezakt." roep ik lachend en ik til het matras omhoog. Mijn blik valt op de gebroken lattenbodem. Nogmaals. Oeps.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carlisle
    "Als je belooft rustig aan te doen, niet te veranderen en meteen weer terug te komen als je pijn hebt, mag jij gaan en staan waar je wilt." zeg ik. Ik kan Jacob moeilijk dingen verbieden, hij weet zelf ook wel wat goed en niet goed is voor hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    'Je bedoelt dat jíj door het bed bent gezakt. Nou meneer, jij verlaat dit huis niet totdat alles er weer toonbaar uitziet.' Grinnikte ik streng, en nam een douche, waarna ik schone kleding aantrok, mijn haren en make-up deed en naar beneden huppelde voor een ontbijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Oke dokter" Zeg ik op lachende toon en lop door de deuren naar buiten. Nu met dit strakere verbandf gaat lopen moeilijker maar de pijn is minder. Ik wil wel veranderen maar nu ik beloofd heb dat niet te doen zal ik me er ook wel aan moeten houden... -Jake-

    Sam Uley
    Ik grijns en spring dan zelf ook even onder douche. Daarna trek ik weer een korte broek aan en kijk naar de ravage, die nu zelfs groter lijkt.
    Ik begin door alle kapotte kussens in een vuilniszak te gooien en vind dat ik dan wel even mag uitrusten voor een ontbijt. Ik heb al hard gewerkt deze ochtend.
    Ik loop naar beneden, zie Emily sta, sla mijn armen om haar middel en druk kusjes over haar hele gezicht.
    "Goeiemorgen!" roep ik nu enthousiast lachend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik glimlach, en kijk hem dan bedenkelijk aan. 'Alles opgeruimd? Want eerder krijg je geen muffins.' Plaag ik, en schuif de muffins weer terug in de over, waarna ik hem uitzet, en de tafel ga dekken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    Ik hou met een pruillipje de vuilniszak omhoog.
    "Kijk! Ik heb opgeruimd!" Ik wilde die muffins. Ze riepen me vanuit de oven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik twijfel. Waar zou ik heen gaan. Quil? Jared? Sam? Ik besloot gewoon door te lopen en terug te gaan als de pijn écht ondragelijk werd. -Jake-

    Emily
    'En dat bed dan?' Lachte ik, terwijl ik een pan pakte en daar gebakken eieren in maakte. Dat bed kon hij nooit zo snel hebben gemaakt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sam Uley
    "Eh... ik weet niet of ik die nog wel kán maken." grijnsde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    'Heel fijn.' Zuchtte ik nep-boos, en ging aan tafel zitten met het ontbijt. 'Nou, jij bent de dader, dus jij lost het maar op ook, Sammetje.' Grijnsde ik, en zette de schaal met muffins naast me neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.