• Want hij heeft zojuist deze ochtend een muis gevangen. Zijn eerste! :3
    We begonnen hier al te denken dat hij nooit iets zou vangen (wat wil je na twee jaar), en vanochtend zei Jacky (Genius) ineens 'Hé, er ligt een muis in de keuken!' - En ja hoor. :'D
    M'n vader gelijk helemaal niet op z'n gemak meer (die was eieren aan het bakken voor ons en had het niet eens gezien, haha), maar na hem beloond te hebben en weggelokt naar een andere kamer -anders zijn katten beledigd hè- heb ik de muis maar opgeruimd om de angsthazen te besparen. :'D
    Gelukkig hebben we niet veel muizen, maar omdat het huis 180 jaar oud is en we naast een kroeg wonen, hoor je er heel af en toe wel eens een. Nu heeft de kat dus na bijna 2 jaar wachten eindelijk z'n zin. Volgens mij was 'ie behoorlijk boos ook van al het wachten ... Want dat beestje was best uitgekauwd :')
    Vond het ergens wel zielig, maar hé, het is natuur hè. Veel beter dan gif of whatever. :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn kat slaapt alleen maar. Saai beest...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Caine schreef:
    Die van mij vangt volgens mij niet veel. Vroeger wel, was echt niet normaal, gaven we hem zo'n enorme bel om z'n nek, kwam ie nog thuis met een ekster! o.o


    Wauw hahaha. Echte mafiabaas dus. (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fauvism schreef:
    Mijn kat slaapt alleen maar. Saai beest...



    (Bijna) alle katten slapen alleen maar. Gemiddeld slapen ze 75% van de dag. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En daarom ben ik blij met een hond, die jagen wel op die beesten maar zijn niet snel genoeg :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn hond vangt altijd vogels en houd ze trots in haar bek alsof het een trofee is.
    Ik heb geen katten. Maar heel knap van je kat hoor, haha :)


    Here & Now

    PrincessLuna schreef:
    (...)


    (Bijna) alle katten slapen alleen maar. Gemiddeld slapen ze 75% van de dag. :'D


    Die van mij slaapt eerder 175%. Reageert ook helemaal nergens op... Behalve als 'ie te eten krijgt.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kyou schreef:
    En daarom ben ik blij met een hond, die jagen wel op die beesten maar zijn niet snel genoeg :Y)

    Jachthonden wel hoor. :Y)


    Here & Now

    Doet me eraan denken.. wij zaten buiten eens te eten, horen we een raar geluid. Kijken naar rechts, zit de kat daar een muis naar binnen te schrokken D: Zo gross. Met bijgeluiden en al.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach :3 mijn katten nemen soms ook allemaal dingen mee, zoals muizen, ratten, vogels of soms zelfs vlinders of motjes ofzo hahah. En een van onze katten heeft helemaal een prooienhoekje :') en de ander loopt over het puntendak van de buren om een vogel te vangen lol


    As travars

    Winterfell schreef:
    Doet me eraan denken.. wij zaten buiten eens te eten, horen we een raar geluid. Kijken naar rechts, zit de kat daar een muis naar binnen te schrokken D: Zo gross. Met bijgeluiden en al.

    Eet smakelijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Winterfell schreef:
    Doet me eraan denken.. wij zaten buiten eens te eten, horen we een raar geluid. Kijken naar rechts, zit de kat daar een muis naar binnen te schrokken D: Zo gross. Met bijgeluiden en al.


    Ugh .. Dat hebben wij gelukkig gemist. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ugh .. Dat hebben wij gelukkig gemist. :'D

    Haha. Wij vertelden 't daarna aan m'n vader, die nog moest eten :') Die hoefde dus geen eten meer :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Joachim schreef:
    (...)
    Jachthonden wel hoor. :Y)

    Oke, die wel, maar de twee honden die wij hebben zijn niet zo snel x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het nog steeds vreemd dat jij en je vader niks gezien hadden :'D Ik stapte er ook nog bijna op toen ik Baileys wou aaien hahaha


    -

    We hebben al meerdere keren half dode vogels binne gehad, dankzij Dimi en Misa...
    (Ja, half dood. Heel gezellig.)

    En Misa brengt nu ook padden naar binnen die half dood zijn, voor haar kittens.

    Oh, en Chikita heeft een keer een hele duif op gegeten. Hele tuin onder de veren en het bloed...

    Yup, gotta love cats. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.