• Want hij heeft zojuist deze ochtend een muis gevangen. Zijn eerste! :3
    We begonnen hier al te denken dat hij nooit iets zou vangen (wat wil je na twee jaar), en vanochtend zei Jacky (Genius) ineens 'Hé, er ligt een muis in de keuken!' - En ja hoor. :'D
    M'n vader gelijk helemaal niet op z'n gemak meer (die was eieren aan het bakken voor ons en had het niet eens gezien, haha), maar na hem beloond te hebben en weggelokt naar een andere kamer -anders zijn katten beledigd hè- heb ik de muis maar opgeruimd om de angsthazen te besparen. :'D
    Gelukkig hebben we niet veel muizen, maar omdat het huis 180 jaar oud is en we naast een kroeg wonen, hoor je er heel af en toe wel eens een. Nu heeft de kat dus na bijna 2 jaar wachten eindelijk z'n zin. Volgens mij was 'ie behoorlijk boos ook van al het wachten ... Want dat beestje was best uitgekauwd :')
    Vond het ergens wel zielig, maar hé, het is natuur hè. Veel beter dan gif of whatever. :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die van ons had een keer een vogeltje mee naar binnen gebracht, maar die leefde blijkbaar nog en lag helemaal verminkt en bloederig op de tafel. Uiteindelijk heeft mama hem maar vermoord, om hem uit zijn lijden te verlossen. (wat ik stom vind, maar ja.)
    Maar nu mijn kat kittens heeft, brengen de andere 2 niks meer naar binnen omdat ze bang zijn =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wacht tot mijn vriend een eigen woning(kje) heeft en dan mag ik eindelijk een kitten :'D.
    Mijn vader is er allergisch voor, dus moet maar wachten tot ik uit huis ga (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Ik vind het nog steeds vreemd dat jij en je vader niks gezien hadden :'D Ik stapte er ook nog bijna op toen ik Baileys wou aaien hahaha

    Ik had mijn bril niet op en mijn vader draagt uit mannelijk principe geen bril :'D
    Geloof dat jij de enige was op dat moment in huis die überhaupt alles goed kon zien waar je liep. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oppugno schreef:
    Die van ons had een keer een vogeltje mee naar binnen gebracht, maar die leefde blijkbaar nog en lag helemaal verminkt en bloederig op de tafel. Uiteindelijk heeft mama hem maar vermoord, om hem uit zijn lijden te verlossen. (wat ik stom vind, maar ja.)
    Maar nu mijn kat kittens heeft, brengen de andere 2 niks meer naar binnen omdat ze bang zijn =D


    Misschien een beetje naar idee, maar het is wel beter. Zo'n vogeltje laten lijden is nog stommer en zieliger.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)
    Ik had mijn bril niet op en mijn vader draagt uit mannelijk principe geen bril :'D
    Geloof dat jij de enige was op dat moment in huis die überhaupt alles goed kon zien waar je liep. :'D

    Ja ik had mijn bril wel op :'D Haha trotse Baileys ook <3


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Kan ik me wel voorstellen, kippen kunnen echt gemeen pikken en vage geluiden produceren. :'D

    Haha, maar zo zijn ze niet. Mijn papa laat onze kippen soms los 8D en als ons Musti aan 't eten is en die ziet een van ons kipjes afkomen loopt die weg en gaat ons Veertje (die kip dus <3) gewoon ons Musti zijn eten opeten. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb ook een kat, hij heet Pom en hij groot =3


    26 - 02 - '16

    Mijn kat ging ook heel stoer een muis vangen.,maar me broer vond het zielig dus die gaf mijn kat een schop zodat hij de muis losliet en toen was de muis weggerent en toen konden we hem niet meer vinden., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    Mijn kat ging ook heel stoer een muis vangen.,maar me broer vond het zielig dus die gaf mijn kat een schop zodat hij de muis losliet en toen was de muis weggerent en toen konden we hem niet meer vinden., xD


    Vind ik gemener van je broer als van die kat. Is de natuur. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw! Twee jaar voor één muis? Dat is weinig én laat.

    mijn kat pakte al voor zijn eerste levensjaar muizen :P maar wij wonen ook naast de velden, weides, stallen, houtstapels... Mijn kat is 8 en heeft vrijdag een konijn gevangen Ö zijn eerste konijn (wild, mocht je willen weten) Hij heeft er 2 dagen van gegeten en 2 dagen ernaast gezeten om hem te bewaken (Konijn lag eerst bij de voordeur, dat doet die kat altijd: bij ratten, muizen,...)

    Liep ik zaterdagochtend met die kat in mijn handen naar de achtertuin (tegen de zon in) Stopte ik voor Oscar los te laten, lag dat konijn nog geen 10 cm voor mijn voeten - 1 stap en ik zat erin met mijn pantoffels!

    Oscar pakt maandelijks enkele muizen, af en toe een rat (5 per jaar) enkele vogels (roodborstjes, merels, één duif) en dat was zijn eerste kat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Wauw! Twee jaar voor één muis? Dat is weinig én laat.

    mijn kat pakte al voor zijn eerste levensjaar muizen :P maar wij wonen ook naast de velden, weides, stallen, houtstapels... Mijn kat is 8 en heeft vrijdag een konijn gevangen Ö zijn eerste konijn (wild, mocht je willen weten) Hij heeft er 2 dagen van gegeten en 2 dagen ernaast gezeten om hem te bewaken (Konijn lag eerst bij de voordeur, dat doet die kat altijd: bij ratten, muizen,...)

    Liep ik zaterdagochtend met die kat in mijn handen naar de achtertuin (tegen de zon in) Stopte ik voor Oscar los te laten, lag dat konijn nog geen 10 cm voor mijn voeten - 1 stap en ik zat erin met mijn pantoffels!

    Oscar pakt maandelijks enkele muizen, af en toe een rat (5 per jaar) enkele vogels (roodborstjes, merels, één duif) en dat was zijn eerste kat.


    Ik woon niet op het platteland, maar net buiten het centrum van de stad. :')
    Blijkbaar hebben jullie gewoon meer muizen. En zoals ik zei, waar hij vandaan kwam, was een plek waar mijn kat niet bij kan komen. Dus als die beestjes daar blijven, omdat ze weten dat ze anders gevangen worden, kan het wel eventjes duren ja. :') Verder komt hij ook niet buiten, alleen op het balkon en het dak, dus erg ver komt hij niet om te jagen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb het gehad dat me katten er elke dag een vingen of meer maar mijn katten hebben allemaal hun eigen methode.
    zo wilt alex ze nog wel eens ontleden en dan vindt je niet mee dan een paar darmen, een achter poot en een staart en hij houd er van om de muis in ze bek te houden en dan weer los te laten.
    simba is meer van het vangen levend binnen brengen en dan los laten.
    en silli en space gaan er mee tennissen.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik woon niet op het platteland, maar net buiten het centrum van de stad. :')
    Blijkbaar hebben jullie gewoon meer muizen. En zoals ik zei, waar hij vandaan kwam, was een plek waar mijn kat niet bij kan komen. Dus als die beestjes daar blijven, omdat ze weten dat ze anders gevangen worden, kan het wel eventjes duren ja. :') Verder komt hij ook niet buiten, alleen op het balkon en het dak, dus erg ver komt hij niet om te jagen.

    *Hoera'tje dan voor je kat*
    Het is altijd tof om bij je ochtendeten een dooie muis te zien:Y)
    Zeker een waarvan de ingewander eruit zijn en al half opgevreten is:9~


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Vind ik gemener van je broer als van die kat. Is de natuur. :x

    Dat vond ik dus ook!
    Maar mijn broer houd van meuzen.
    We begonnen er ooit met twee tammen. en toen hadden we er opeens 24.
    maar de dierenzaak wist zekker dat het twee vrouwtjes waren hoor., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn kat heeft ooit eens op kerstmis een haas binnengebracht met een half hoofd...
    Dat was echt zo vies ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.