• Mijn alles(Mijn iPod touch 4) viel zojuist op de grond en raad het eens er zit verdomme een barst in het beeldscherm.
    Als ik garantie heb eis ik dat ze me een nieuwe geven.
    Kan iemand me troosten want ik hou van mijn iPod.
    Als jullie gaan zeiken dat het niet erg is dan moet je zelf maar eens mee maken dt iets waar je niet zondar kan verwoest word. Ik heb er mijn heel wat geld voor uitgegeven en dus wil ik geen haat-reacties.
    God ik kan wel huilen, ongeluk heeft het alijd op mij gemunt.
    (huil)(huil)(huil)
    Ff kijken muziek luisteren me opvrolijkt. Ja mensen hij doet het maar er zit nu een barst in mijn beeldschermpje.




    MENSEN IK HEB HEM NIET GESLOOPT. IK WIL EEN NIEUWE WANT DIE BARST IS GROOT EN IK KAN MOEILIJK LEZEN WAT ER STAAT EN IK HEB AL SLECHTE OGEN

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als je garantie hebt krijg je toch gewoon een nieuwe?
    Ik bedoel, ik weet dat het vervelend is, maar dan vraag je gewoon een nieuwe?

    Cheer up; Er is meer in het leven dan een I-pod! 8D
    Veel meer positiefs kan ik niet zeggen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou, je hebt zeker jaren zonder iPod geleeft dus je kan heus wel zonder, dit is echt overdreven.
    Ik hoop voor je dat je garantie hebt, maar als het zoveel voor je betekent moet je er toch zuiniger mee zijn.


    Your make-up is terrible

    Je krijgt het niet vergoed als je het zelf kapot hebt gemaakt, wat je in dit geval hebt gedaan.. D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Sorry hoor, maar je houdt toch zeker niet van je iPod om het beeldscherm? Het gaat toch zeker om de muziek!
    En je hebt jaren zonder iPod overleefd, dus zo erg zal het wel niet zijn. Bedenk je maar dat er heel veel mensen zijn die helemaal geen iPod hebben.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Volgens mij heb je geen garantie op het scherm?
    Maar ik weet niet juist hoe dat bij apple zit. Laten we hopen van wel.
    En zoals Assassin zegt, als het zoveel voor je betekent, wees er dan wat voorzichtiger mee. Een gsm laat je volgens mij niet zomaar vallen en al zeker geen zo'n groot beest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    OMG. D:
    Ik heb hetzelfde. Mijn audio-uitgang is kapot ofzoiets, want mijn linkse oortje hapert of het geeft geen geluid. En dat heeft dus niks met de oortjes te maken want ze doen het goed in de iPods van mijn vrienden. D:
    Wat moet ik doen? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb ook geen garantie, ik heb dat ding al 4 jaar en ik wil haar niet kwijt. D:
    Kan ik het nog wel repareren ofzo? *huilt*


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik denk niet dat je een nieuwe krijgt als je hem zelf gesloopt hebt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb precies hetzelfde gehad! Het is zó lelijk.. Ik ging meteen dezelfde dag naar de winkel of ik er garantie op heb, maar omdat het in principe je eigen schuld is krijg je geen garantie en wordt hij niet gratis gemaakt.. Je kan wel altijd Apple bellen, en vragen of ze het toch voor je doen voor niks. Gewoon proberen, je weet het maar nooit.
    ja, ik vond het ook echt verschrikkelijk. Begon keihard te janken. XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Captain schreef:
    OMG. D:
    Ik heb hetzelfde. Mijn audio-uitgang is kapot ofzoiets, want mijn linkse oortje hapert of het geeft geen geluid. En dat heeft dus niks met de oortjes te maken want ze doen het goed in de iPods van mijn vrienden. D:
    Wat moet ik doen? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb ook geen garantie, ik heb dat ding al 4 jaar en ik wil haar niet kwijt. D:
    Kan ik het nog wel repareren ofzo? *huilt*


    Als je er heel veel geld voor over hebt of hèèl erg handig bent, anders is dat bijna niet te doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asjeblieft zeg -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Asjeblieft zeg -_-

    Can you not read
    Ik heb er mijn heel wat geld voor uitgegeven en dus wil ik geen haat-reacties.

    "-_-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:
    (...)
    "-_-


    I'm afraid thats called 'internet' and a little thing 'people don't give a shit'. Je zult er wel meer krijgen waarschijnlijk. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja da's kut, maar moest je maar beter opletten en hem niet laten vallen, jammer dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Scootaloo schreef:
    (...)
    "-_-


    Ja, maar dan nog, ze doet alsof het haar hele leven is, ze kan ook zegen: Owh shit, ik heb er superveel geld aan uitgegeven en dat is nu naar de maan, niet OMG MIJN LEVEN IS OMZEEP --".


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.