• Want hij heeft zojuist deze ochtend een muis gevangen. Zijn eerste! :3
    We begonnen hier al te denken dat hij nooit iets zou vangen (wat wil je na twee jaar), en vanochtend zei Jacky (Genius) ineens 'Hé, er ligt een muis in de keuken!' - En ja hoor. :'D
    M'n vader gelijk helemaal niet op z'n gemak meer (die was eieren aan het bakken voor ons en had het niet eens gezien, haha), maar na hem beloond te hebben en weggelokt naar een andere kamer -anders zijn katten beledigd hè- heb ik de muis maar opgeruimd om de angsthazen te besparen. :'D
    Gelukkig hebben we niet veel muizen, maar omdat het huis 180 jaar oud is en we naast een kroeg wonen, hoor je er heel af en toe wel eens een. Nu heeft de kat dus na bijna 2 jaar wachten eindelijk z'n zin. Volgens mij was 'ie behoorlijk boos ook van al het wachten ... Want dat beestje was best uitgekauwd :')
    Vond het ergens wel zielig, maar hé, het is natuur hè. Veel beter dan gif of whatever. :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caine schreef:
    Oh, mijn hondje had ook eens een vogeltje gebeten en dat was zó zielig D:
    Dat was zo'n heel klein geel pluizebolletje, ging voor de eerste keer uit het nest met zijn broertjes en zusjes, die fladderen en hippen allemaal weg maar die laatste stortte neer en haphap weg beestje D:
    We hadden er net een foto van gemaakt, dus hij is vereeuwigd, maar het was zo zielig. Al dat gepiep dat je hoorde D: We konden hem niet meer redden (cat)


    Naww... Het zien van zoiets is altijd sneu, ja.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.