• Want hij heeft zojuist deze ochtend een muis gevangen. Zijn eerste! :3
    We begonnen hier al te denken dat hij nooit iets zou vangen (wat wil je na twee jaar), en vanochtend zei Jacky (Genius) ineens 'Hé, er ligt een muis in de keuken!' - En ja hoor. :'D
    M'n vader gelijk helemaal niet op z'n gemak meer (die was eieren aan het bakken voor ons en had het niet eens gezien, haha), maar na hem beloond te hebben en weggelokt naar een andere kamer -anders zijn katten beledigd hè- heb ik de muis maar opgeruimd om de angsthazen te besparen. :'D
    Gelukkig hebben we niet veel muizen, maar omdat het huis 180 jaar oud is en we naast een kroeg wonen, hoor je er heel af en toe wel eens een. Nu heeft de kat dus na bijna 2 jaar wachten eindelijk z'n zin. Volgens mij was 'ie behoorlijk boos ook van al het wachten ... Want dat beestje was best uitgekauwd :')
    Vond het ergens wel zielig, maar hé, het is natuur hè. Veel beter dan gif of whatever. :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die liggen hier elke ochtend op 't terras x) Met Kerst bracht 'ie een duif mee naar binnen. Hooray, feestmaal! :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, inderdaad.
    Weet je, mijn konijn plet ze. ><
    Er zitten dus muizen bij ons in de tuin in de winter. En mijn konijn zit ook buiten, en hij zit op een ijzeren plaat, waar dan het stro op moet. En als er dan toevallig een muisje onder komt, loopt hij eroverheen met z'n drie kilo.
    Bam, muizenburger. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Braaf katje :3
    Dat verhaal doet me denken aan mijn kat vroeger. Mijn kat wilde ook nooit een muis vangen. Maar ze had toen een witte muis gevangen, kwam m'n broer beneden, riep hij: " Stuart Little is doooooood!" Hij was toen vijf of zo.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:50 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb geen kat, maar wel een hele stoere cavia. De bulldog van mijn nicht is bang voor hem, dat zegt toch genoeg? xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Winterfell schreef:
    Die liggen hier elke ochtend op 't terras x) Met Kerst bracht 'ie een duif mee naar binnen. Hooray, feestmaal! :'D


    Haha, mijn vriend z'n katten zijn ook heel heftig want die concurreren met elkaar wie het meest naar binnen kan brengen. :'D
    En Baileys zal ook wel vaker iets pakken vanaf nu denk ik, maar hij is een hele geduldige wachter. Waar 'ie vandaan kwam kon de kat niet bij, dus heeft hij gewoon gewacht tot hij een keer er uit kwam. Today seemed to be that day.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 13:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Remains schreef:
    Braaf katje :3
    Dat verhaal doet me denken aan mijn kat vroeger. Mijn kat wilde ook nooit een muis vangen. Maar ze had toen een witte muis gevangen, kwam m'n broer beneden, riep hij: " Stuart Little is doooooood!" Hij was toen vijf of zo.


    Hahahah, awwww!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basecca schreef:
    Ik heb geen kat, maar wel een hele stoere cavia. De bulldog van mijn nicht is bang voor hem, dat zegt toch genoeg? xD


    Vet :'D
    Bijt 'ie dan ofzo?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincesSnape schreef:
    Ja, inderdaad.
    Weet je, mijn konijn plet ze. ><
    Er zitten dus muizen bij ons in de tuin in de winter. En mijn konijn zit ook buiten, en hij zit op een ijzeren plaat, waar dan het stro op moet. En als er dan toevallig een muisje onder komt, loopt hij eroverheen met z'n drie kilo.
    Bam, muizenburger. :Y)


    Hahahaha. Ik denk dat Baileys wel mee wilt eten dan. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die van mij vangt nooit muizen, maar die zijn hier ook niet echt. Hij komt wel altijd met vogels thuis :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Vet :'D
    Bijt 'ie dan ofzo?


    Nee, hij gaat heel hard piepen en rondjes rennen. En hij is "verliefd" op zijn voerbakje, DOODENG! x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee, hij gaat heel hard piepen en rondjes rennen. En hij is "verliefd" op zijn voerbakje, DOODENG! x']


    Hahahaha, geobsedeerd bedoel je? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En onze kat (die woont buiten, vorige bewoners lieten hem hier achter) is bang voor onze kippen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    in mijn vorige huis lag er een keer een rat onder een stoel O.O
    en onze katten vangen altijd kikkers, padden en vogels -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die van mij vangt volgens mij niet veel. Vroeger wel, was echt niet normaal, gaven we hem zo'n enorme bel om z'n nek, kwam ie nog thuis met een ekster! o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moffeltje schreef:
    En onze kat (die woont buiten, vorige bewoners lieten hem hier achter) is bang voor onze kippen. :')


    Kan ik me wel voorstellen, kippen kunnen echt gemeen pikken en vage geluiden produceren. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.