• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

    Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

    En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.


    EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clowns...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Spinnen en kleine ruimtes.

    Sorry ik had een stuk overgeslagen met lezen. Dan ben ik ook bang voor geesten.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:31 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Geesten for sure :'D ik ben echt een schijtluis daarin.

    Oh en mensen kunnen niet lezen blijven :')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:31 ]


    -

    Ik ben bang van veel dingen, ik kan erg slecht tegen horror-dingen... >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ben op de een of andere manier heel bang dat een derde wereldoorlog uit breekt maar dat hoort zeker niet hier onder...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    StoryBelle schreef:
    Ik ben bang van veel dingen, ik kan erg slecht tegen horror-dingen... >.<


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geesten denk ik, al vind ik dat toch ook weer heel interessant :')


    As travars

    Zeemeerminnen...

    Ok dat klinkt raar maargoed.

    Bij ons is er zo verhaal dat in de middeleeuwen een zeemeermin is aangetroffen in de waterplassen waar mijn vriendinnen en ik altijd zwemmen.

    En dat was niet zo eentje als in sprookjes,

    Ik weet niet meer precies hoe maar de mensen hebben haar dus gevonden en haar op vreselijke wijze vermoord,
    En mensen zeggen dat haar geest nu nog in die plassen zwerft en dat als je te lang stil staat ze je bij je voeten pakt,

    De dood en demonen en stuff D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    StoryBelle schreef:
    Ik ben bang van veel dingen, ik kan erg slecht tegen horror-dingen... >.<


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik geloof niet in dat soort dingen, dus kan ik er ook niet bang voor zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Woeeh, ik voel me vereerd haha. :'D

    Ik ben bang voor... het gevoel van eenzaamheid en connexxion busjes. Seriously.

    Sowieso het onbekende, hoewel dat nogal dubbel is omdat ik het ook heel interessant vind.
    Geesten, denomen, aliens... like that.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meisjes. En het ergste is: 50% van de wereld bestaat uit die mensen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Altair schreef:
    Woeeh, ik voel me vereerd haha. :'D

    Ik ben bang voor... het gevoel van eenzaamheid en connexxion busjes. Seriously.


    In licht of this, i would like to add..

    I'm also very afraid of being left. But that's something different.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.