• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

    Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

    En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.


    EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    - Alleen zijn.
    - Vermoord worden.
    - Kleine ruimtes.
    - De dood van geliefden.
    - Enge ziektes.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    RainbowDash schreef:
    Meisjes. En het ergste is: 50% van de wereld bestaat uit die mensen D:

    Vind je het dan niet eng om op Quizlet te zitten? Of is dat.. anders? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hale schreef:
    Zeemeerminnen...

    Ok dat klinkt raar maargoed.

    Bij ons is er zo verhaal dat in de middeleeuwen een zeemeermin is aangetroffen in de waterplassen waar mijn vriendinnen en ik altijd zwemmen.

    En dat was niet zo eentje als in sprookjes,

    Ik weet niet meer precies hoe maar de mensen hebben haar dus gevonden en haar op vreselijke wijze vermoord,
    En mensen zeggen dat haar geest nu nog in die plassen zwerft en dat als je te lang stil staat ze je bij je voeten pakt,


    Omg, stiekem wil ik daar nu heen. Misschien moet je het een keer proberen onder volle maan? Haha, ik vraag me af wat er dan gebeurt. Maar het is wel een interessante verhaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wat zijn aziatische geesten? Of ben ik nou heel derp en bedoel je gewoon geesten waarin aziatische mensen te zien zijn? ;p


    your eyes are like stars in the night.

    ik had toenstraks iets waarvan ik dacht dar ben ik bang voor en ben het weer vergeten dus als ik het weer weet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Poseidon schreef:
    Wat zijn aziatische geesten? Of ben ik nou heel derp en bedoel je gewoon geesten waarin aziatische mensen te zien zijn? ;p


    Nee, google maar is 'Samara' en dan afbeeldingen. Niet in het donker, en liever een plek waar mensen zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDash schreef:
    Meisjes. En het ergste is: 50% van de wereld bestaat uit die mensen D:

    En 90% van Quizlet. Wat doet Alwin? Hij neemt Quizlet over met ponies.

    Maar ik ben dan toch wel aardig bang voor... nou ja, eigenlijk niets van dat alles. Ik geloof heilig in geesten, maar ik geloof (ik wilde 'weet' typen, maar dat komt zo paranormaal over x3 ) dat die bijna nooit iets kwaads in de zin hebben. En bovendien heb ik daar ook mijn persoonlijke 'beschermers' voor.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je weet niet hoe bang ik ben van meisjes in spiegels.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ha ik weet het weer. Ik ben bang dat er iemand inmijn huisi s die me op een pijlijke wijze vermoorden wilt. En dan eerst mijn ouder s en mijn broer om me bang te makenen dan half dood te verminkenen da het huis in brand steken.

    Ik kijk als ik in mijn eentje nar boven moet kijk ik eerst in alle kamers of er iemand is. DAt klinkt doom maar daar ben ik zo bang voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rennervate schreef:
    Je weet niet hoe bang ik ben van meisjes in spiegels.

    ja dat lijkt me super eng. Of een kwade geest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rennervate schreef:
    Je weet niet hoe bang ik ben van meisjes in spiegels.


    Oh god inderdaad D:
    En ik heb op mijn kamer zo'n hele grote ronde ouderwetse, zo'n hele enge. Echt, ik durf daar 's nachts niet in te kijken (cat)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:41 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rennervate schreef:
    Je weet niet hoe bang ik ben van meisjes in spiegels.

    Nu moet ik aan dat filmpje denken... brrr. Dank je :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Caine schreef:
    (...)

    Oh god inderdaad D:
    En ik heb op mijn kamer zo'n hele grote ronde ouderwetse, zo'n hele enge. Echt, ik durf daar 's nachts niet in te kijken (cat)


    Oh omg, ik draai mijn enorme spiegel altijd om 's avonds en als het volle maan is gaat hij naar beneden. Wij hebben een zomerhuisje in Turkije, en die heeft zo'n houten zolder kamertje voor twee personen. En net recht op de plek waar ik moest was een enorme spiegel, dus heb ik de hele wijk bij elkaar gegild toen ik mijn eigen spiegelbeeld zag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Omg, stiekem wil ik daar nu heen. Misschien moet je het een keer proberen onder volle maan? Haha, ik vraag me af wat er dan gebeurt. Maar het is wel een interessante verhaal.


    Eigenlijk wel he?


    Helaas ben ik te schijterig...

    zoals de meeste hier, horror, aliens enz..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky