• En dan heb ik het niet over spinnen of kruipende dieren, maar over dingen waarvan je denkt dat het waar kan zijn?
    Zoals demonen of geesten of duivels?

Ik zelf schijt in me broek als ik ook maar één foto zie van een Aziatische geest, of een meisje zie met zwart lang haar en witte gezicht. En dan vooral als ze zo'n stik geluid maken.

En ja dit topic kwam door de topic van Altair, met haar hele leuke site.

EDIT: Als je wilt weten wat ik bedoel met Aziatische geesten, google dan 'Samara' en dan bij afbeeldingen. Zet alle lichten eerst aan en houd je muis gericht op het rode vierkantje bovenin.

[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:42 ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Nee, google maar is 'Samara' en dan afbeeldingen. Niet in het donker, en liever een plek waar mensen zijn.

en bedankt wat doet yvonne gaat naar google en nu hebi k trauma(huil) ik schoot gewoon over mijn stoel

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Wat gebeurd er als ik mn muis op het kruisje hou?;o

[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:47 ]

your eyes are like stars in the night.

wat zijn conexxion busjes

MisPattinson schreef:
    wat zijn conexxion busjes

you serious...?

on-topic: ik vind die Samara trouwens echt niet eng, en ik kan niet tegen horror. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

ya wat zijn dat

MisPattinson schreef:
    (...)
    en bedankt wat doet yvonne gaat naar google en nu hebi k trauma(huil) ik schoot gewoon over mijn stoel

Ik moest juist heel erg hard lachen :'D geen idee waarom maar ik hield het echt niet meer x')

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Poseidon schreef:
    Wat gebeurd er als ik mn muis op het kruisje hou?;o

Nee, voor het geval dat je het weg moet klikken.

Wiarda schreef:
    (...)
    Ik moest juist heel erg hard lachen :'D geen idee waarom maar ik hield het echt niet meer x')

(huil)(huil)(huil)(huil) ik heb dat altijd zoiets maakt me nieuwsgierig en heb trauma. net als wat er bij edit staat nu benik nuwsgierig

Nergens voor.
    En die film van Samara, The Ring, is echt helemaal niet eng. Alleen.. raar en freaky.

I live for the applause, you will die for it.

StoryBelle schreef:
    (...)

you serious...?

on-topic: ik vind die Samara trouwens echt niet eng, en ik kan niet tegen horror. (cat)

Wat?! Je vindt Samara niet eng maar Connexion busjes wel. Ruilen? Ik heb dagenlang wakker gelegen toen ik zo'n film zag.

MisPattinson schreef:
    (...)

(huil)(huil)(huil)(huil) ik heb dat altijd zoiets maakt me nieuwsgierig en heb trauma. net als wat er bij edit staat nu benik nuwsgierig

Ahhww... heb ik meestal ook. Maar uit voorzorg ga ik gewoon iets anders doen, om mezelf niet te traumatiseren :'D
    (daarom heb ik dus ook NIET op die link van Altair geklikt.)

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Uneventful schreef:
    (...)

Wat?! Je vindt Samara niet eng maar Connexion busjes wel. Ruilen? Ik heb dagenlang wakker gelegen toen ik zo'n film zag.

.. Lieverd, ik ben niet de persoon die connexxion busjes eng vind hoor. XD Dat was iemand anders.

ik ben bang om alleen gelaten te worden, en andere horror dingen, want ik kan er erg slecht tegen.
    Maar Samara... Nee, niet echt eng. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

MisPattinson schreef:
    (...)

Als je er niet tegen kunt moet je het niet doen, want het is een wijfie met een enorme witte jurk en zwart lang haar. Die fucking geestig is, en rare geluidjes maakt.

- Alleen zijn.
    - De dood van geliefden.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

StoryBelle schreef:
    Ik ben bang van veel dingen, ik kan erg slecht tegen horror-dingen... >.<

effort never betrays you