• Vandaag werd een vriendin van mij een paar keer geduwd omdat het toevalling 'kick a ginger day' is. Ook kreeg ze een paar opmerkingen naar haar hoofd. Alleen omdat ze rood haar heeft. Ik ging net even googlen en die dag bestaat een soort van echt. Het is iets van South park. Hebben jullie hier wel eens van gehoord en wat vinden jullie ervan?
    Ik vind het echt pure onzin.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:53 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Inderdaad. Echt belachelijk. Net als 'kick an emo day' and so on...


    i put the fun in funeral

    Het is ook onzin.
    Mijn vriendje heeft wel iets met gingerspotten met zijn vrienden, als ze een ginger zien mogen ze elkaar slaan -.-'


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Belachelijk, ik word zo gek van dat gedoe om mensen met rood haar(zowel het positieve als het negatieve). Ik heb rood haar, so what? Ben ik daardoor dan zo anders, alleen omdat ik toevallig de genen voor rood haar heb. Slaat echt nergens op.
    Wat hebben we ooit misdaan om zo anders te zijn. Behandel roodharige is als gewone mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nooit van gehoord.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind het echt heel erg dat dit soort dingen bestaan.
    Sowieso dat mensen met rood haar soms anders behandelt worden? Echt idioot gewoon.

    Triest, tríést idee. South Park is wel echt gemeen tegenover Gingers.


    To love is to destroy.

    Ik vind die aflevering van South Park echt geniaal, stiekem

    Maar zo'n 'kick a ginger day' is wel echt onzin.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    als je wist hoeveel domme dagen er zijn dan kijk je niet eens meer op de kalender....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik ben niet gekickt vandaag en ik heb donkerrood haar.(niet natuurlijk maar toch) Het enige wat ik vervelend vind is als mensen iets over me zeggen ze me rosse,rooie of ginger noemen. Dan sla ik ze:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sindsdat mijn haar nu rood geverfd is word ik sowieso al elke dag uitgescholden, mja.

    nvm.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:58 ]

    Omg haha dan had ik m'n BF vandaag moeten slaan. Jammer dat ik dat niet wist :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Penguin schreef:
    Het is ook onzin.
    Mijn vriendje heeft wel iets met gingerspotten met zijn vrienden, als ze een ginger zien mogen ze elkaar slaan -.-'

    Echt? Dat wist ik niet, wat een losers haha :'D
    Maar ik vind die dag ook onzin.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Celestia schreef:
    Ik vind het echt heel erg dat dit soort dingen bestaan.
    Sowieso dat mensen met rood haar soms anders behandelt worden? Echt idioot gewoon.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    AppleFritter schreef:
    Omg haha dan had ik m'n BFF vandaag moeten slaan. Jammer dat ik dat niet wist :')


    wat ik wel even wil zeggen; het is wel belachelijk,
    maar tsja; als grapje bij je vrienden is het niet erg.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:58 ]


    | Reality is for people that lack imagination |