• Ik wil dus de sims 3 kopen, maar mijn pc is nogal oud en ik weet niet of hij het aankan, nu heb ik het op Can You Run it Getest. Nu staat er dat ik voor 2 dingen 'geslaagd' ben en voor de rest (4 dingen) Staat er een vraagteken. Dit is wat er bij die dingen staat:

    CPU
    Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
    You Have: AMD Athlon(tm) XP 2200+

    CPU Speed
    Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
    You Have: 1.8 GHz Performance Rated at: 20.088 GHz

    RAM
    Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista/7) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
    You Have: 2.0 GB


    Video Card
    Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
    You Have:

    Features: Minimum attributes of your Video Card
    Required
    Video RAM 128 MB
    Pixel Shader version 2.0

    You have:
    (hier staat niks)

    Omdat ik ong. niets van computers ken, zou ik graag willen weten of mijn pc het nu aankan of niet, en zo niet, kan ik er dan 'iets aan doen' of moet ik gelijk een nieuwe pc kopen? Alvast bedankt :')


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 19:42 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik wil dit niet omhoog schoppen, maar niemand?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Kan echt niemand me helpen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vrees dat je computer het niet aankan. Maar ik snap eerlijk gezegd ook niks van wat daar staat x) De sims kan volgens mij vanaf Windows XP miss zelf nog 7000 ofzo? staat vast wel op Google ;)

    Ik denk dat hij dan heel langzaam gaat worden (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het kan wel geloof ik, maar het zal wel traag zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Illuminati schreef:
    Ik denk dat hij dan heel langzaam gaat worden (:


    None but ourselves can free our minds.

    Illuminati schreef:
    Ik denk dat hij dan heel langzaam gaat worden (:


    Awh ):


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Kijk eens op het forum van de simssite, daar weten ze er wel raad mee.


    ars moriendi

    Ik doe ICT ik weet wat een CPU en een RAM ect is, maar ik snap er niks van.

    Ik had ook problemen met mijn videocart. Ik kon wel simsen , maar de muren en het water knipperden steeds van rood naar zwart wat echt super irritant was.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Laat ik alles maar verpesten:
    Je computer moet echt gewoon nieuw zijn. Anders moet je een nieuwe videokaart kopen.
    Er werd mij ooit verteld dat appartementsleven vergelijkbaar is met de sims 3, maar dit klopt niet. Als je al problemen hebt met appartementsleven, dan is sims 3 ook niet aan te raden


    Today will be Girl's Day party with you~