• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Na een tijdje zit ze in het kantoor van Loronto. Loronto zit in de stoel naast haar voor de open haard. 'Opa wat wilt u van me', sist Jura en kijk argwanend naar het vuur. 'Ik wilde je gewoon even zien', antwoorddt hij lieflijk. 'En een havik sturen kan ook niet ofso?', schreeuwt Jura nu. Hij kijkt haar bezorgd aan. 'Ik wist dat je dan niet zou komen, dus deed ik het op deze manier. En ik moest je binnen krijgen zonder dat de wolven het zagen. Ze zijn erg op je gesteld.', beantwoord hij Jura's vraag. 'De wolven? Op mij gesteld?! Hoezo?' 'Je lijkt erg op hun eerste leider', flusitert Loronto. Jura staat stijf van de schrik. Was Duco daarom zo kil tegen me. Herkende hij me daarom, omdat hij een van Hun is?De vraag spookt door Jura's hoofd en herhaalt zich meerdere keren. Jura staat op en loopthet kantoor van Loronto uit. Ze loop naar de verste toren en sprint de trap op. Ze opent de zware deur en loopt de kamer binnen...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    Ik word gewurgd door 2 jongens, als ze klaar zijn wordt het zwart voor mijn ogen. Na een tijdje kom ik bij. Gelukkig, die mensen zijn weg. Maar ze hebben Éloise meegenomen. Ik hoop toch dat niemand me herkent heeft anders ben ik zwaar de pineut. Vaag het ik het gevoel dat iemand me wel herkent heeft maar ik weet niet wie. Als ik weer op volle krachten ben ga ik weer terug naar mijn gebied. Eigenlijk woon ik net buiten het wolven gbied en buiten het vampieren gebied. Niet de ideale plek maar beter dan helemaal partijdig zijn. Ik ben door de wolven gekozen als een van de beschermers van de lijn en de mensen van beide kanten. Ook de vampiers hebben 2 mensen gekozen die op het niemandsgebied een stuk kregen. Zo is de lijn door 4ren gedeeld en heeft iedere beschermer een eigen gebied. 2 wolven en 2 vampieren. Raar dat Jura en Éloise me niet herkende in mensen vorm. ze weten goed dat er beschermers op de lijn wonen. Terug bij mijn gebied veranderde ik weer in een mens. Ik klom naar mijn hut en viel in slaap.

    Jura loopt rond door de toren. Eigenlijk kan ze nu terug gaan naar haar eigen huis. De kamer is versiert met goud en zilver. De pilaren zijn bedekt met bladgoud. Waarom doet Loronto zo tegen me? Heeft hij nog meer te verbergen? Jura loopt door de kamer heen en pakt en boek uit de boekenkast. Ze slaat hem open en begint te lezen. Het gaat over de oorlog tussen de wolven en de vampieren. Jura neemt een besluit en pakt nog meer boeken over de oorlog uit de boekenkast. Ik moet hier meer over te weten krijgen. Ik moet weten wat er is gebeurd. Jura leest de boeken razend snel door en weet algauw wat meer over de oorlog, maar tot haar grote verbazing vind ze niks over de eerste leider van de wolven. Jura begint te twijfelen, maar als ze een oud groot stoffig boek vind verdwijnen de twijfels snel. Jura leest aandachtig het boek en ze merkt niet dat er iemand bij haar in de kamer staat...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    'Wie ben je-' vraag ik, doodsbang voor de jongen. Wie is hij en wat wil hij van me? Ik bestudeer hem aandachtig, hij komt me bekend voor. Lang, zwart haar golft over zijn schouders, zijn ijsblauwe ogen kijken me aan en zijn mond is ietwat klein. Hij is niet zoals Duco, Duco is gespierder, breder. Deze jongen daarentegen is broodmager, alsof hij al weken niets heeft gegeten.
    'Ik ben je schepper, Éloise,' zegt hij alsof hij mijn grote broer of iets dergelijks is. 'Herinner je me niet, ik ben het...'
    'Laat me met rust...!' ril ik en ik kruip van hem weg. Ik merk dat mijn jurk is gescheurd en trek hem recht.
    'Je híeld van me! Ik ben het, Colin!' roept hij uit. Dat kan niet... Colin was nog geen zestien toen hij verhuisde... Mijn ogen glijden nogmaals over zijn lichaam en ik kom tot de conclusie dat hij het wél is. Colin, maar dan anders, ouder, rond de zeventien.
    'Als een broer, ja!' roep ik verontwaardigd. 'Laat me met rust, alsjeblieft...'
    'Ik heb je zeventig jaar geleden voor het laatst gezien, denk je dat ik nu wegga..? Hypocriet zeg.'
    'Jij- jij hebt me zo gemaakt.. Je hebt mijn léven weggezogen, vieze verrader!'
    Ik hoor hoe iets zwaars tegen een muur wordt geknald en ik hoor een gekreun van niet heel ver weg. Het klinkt bekend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    We zijn dus gewoon een rpg met z'n 3en aan het doen??? wow!!

    -Duco-
    Niet veel later word ik al weer wakker. Na zo'n avond is slapen niet makkelijk. Ik kan toch maar beter het even gaan melden bij de wolvenclan, misschien weten zij meer. Ik sta weer op en spring de hut uit. Omdat ik niet graag veel verander ren ik richting het wolven gebied. Onderweg bots ik bijna tegen Clint op. Clint is een andere wolf van de clan, hij is geen beschermer maar wil er wel een worden. De clan vind hem nog te jong maar hij wil zo graag dus helpt hij de clan vaak met klusjes. De informatie over Clint gaan door mijn gedachten. 'Hoi Clint, wat doe jij hier nog zo laat. Je moet nu terug naar de clan.' zeg ik. 'Nee, ik moest jou zoeken je moet nu mee komen. Tapo heeft gemerkt dat er vandaag veel gaande is dus hij wil uitleg. Tapo is de clan wijze, zij kan dingen aan voelen. vooral gevaar. 'Kom rustig Clint, ik was al op weg naar jullie, we lopen nu samen terug en ik ga wel tegen Tapo zeggen wat er allemaal gebeurt is.' zeg ik.

    We zouden nog een tweede personage moeten verzinnen x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    zou het wel levender maken ja, maar ook weer lastig lijkt me. meer mensen moeten gewoon meedoen

    Ja, leuk toch??

    Achter haar staat niemand meer dan Roland. Een van de zoekers van de wolven clan. Jura draait zich om als ze de bekende zware gehijg van Roland hoort. Ze ziet Roland staan en staat automatisch op. 'Wat doe jij hier? Hoor je niet bij je roedel te zijn?', zegt Jura zo kil mogelijk en kijkt Roland onderzoekend aan. Hmm, hij heeft getraind.schiet er door haar hoofd. 'Ik moest je zoeken van Tapo. Hij wil je iets... Laten zien', antwoordt Roland emotieloos. Jura knikt en zegt: 'Oke, ik ga mee.' Jura springt het raam uit en belandt op de bal van haar voeten. Roland volgt haar voorbeeld en rent voor haar uit naar de clan. Jura twijfelt even als ze de grens tegen komt. 'Kom, er gebeurt je echt niks', zegt Roland als hij Jura ziet twijfelen. Jura schudt haar hoofd. 'Nee, dit doe ik niet', maar nog voor ze terug kan lopen heeft Roland haar opgetilt en loopt naar het fort van Tapo. 'LAAT ME LOS!', gilt Jura. De wolven kijken Jura aan en grijnzen. 'Mooie vangst, Roland', zeggen de meeste. Jura kijkt ze argwanend aan. Uiteindelijk zet Roland Jura neer voor Tapo. Tot Jura's grote verbazing staat daar naast Tapo niemand minder dan Duco. Jura's ogen vergroten zich en haar handen beginnen te trillen van angst. Wat is hier gaande? Galmt er door haar hoofd. Jura's ogen kijken Duco bang aan. Tapo zit op z'n troon en grijnst. 'Dus eindelijk is een van da vampierwachters hier', galmt z'n stem door de zaal. Jura zakt neer op de grond en staart naar de vloer. Ze beseft dat ze is gevangen genomen door de wolven. Hopeloos kijtk ze Duco aan. De tranen staan in haar ogen en een eenzame traan rolt over haar wang...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja idd... Meer mensen moet gwn mee gaan doen xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    Ja idd... Meer mensen moet gwn mee gaan doen xD


    Weet je wat, we boomen hem in de spotlight, ik heb nog 6 credits, als iemand ervoor kan zorgen dat er nog drie bijkomen moet het lukken ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry ik heb geen credtits (huil) en mag ook niet van m'n ouders kopen :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    kunnen we verder??


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik heb ook geen credits, is er geen andere manier?? en ja we kunnen verder:

    -Duco-
    'Relax maar Jura, ze doen je niks. Anders krijgen ze wel met mij te maken. Ja Tapo wat wou je met ons gaan doen?' Ik kijk Tapo vol ongeloof aan. Het is niet vaak dat ik bij Tapo moet komen, laat staan een vampier. Ik loop naar Jura toe en sla een arm om haar heen. De meeste van de wolven clan weten dat ik geen verschil maat tussen de groepen en daarom ben ik ook tot beschermer gekozen.

    Ik heb nu bij mijn verhalen en op profiel een link naar de rpg staan misschien helpt dat.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:01 ]

    Jura legt haar hoofd op z'n schouder. Z'n arm verwamrt Jura en ze wordt al wat warmer. Tapo kijkt hun emotieloos aan. 'Ik hadhaar hier laten komen om een reden. En misschien weet jij al waarom. Je weet wel, one groep kan best wel nieuwe wolven erbij gebruiken. En aangezien zij een half is.', zegt Tapo wijzend naar Jura. Jura kijkt Duco vragend aan. Wat is hier gaande? Wat wilt hij met me doen? Jura kijkt weer naar Tapo. Z'n ogen kijken Jura doordringend aan. Er rust een pijnlijke stilte in de zaal. Sommige wolven fluisteren en kijken Jura af en toe aan. Vragend kijkt Jura om haar heen. 'Wat is er aan de hand?', flusitert Jura vragend tegen Duco. Haar ogen kijken vragend naar Duco, maar zijn blik is alleen maar gerust op Tapo...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    'Ik heb geen idee wat hier gaande is,' fluister ik tegen Jura zonder haar aan te kijken. 'Ja Tapo, wat wil je zeggen? Het maakt toch niks uit of iemand half of geheel is. Ik weet ook dat we nieuwe mensen nodig hebben, maar als je de kleindochter van Loronto erbij gaat betrekken op de manier die ik denk, krijg je en problemen met mij, en met Jura en met Loronto en de vampieren clan. Het gaat niet altijd zo makkelijk als je denkt. Vandaag was er trouwens nog een vampier op mijn gebied. Maar wat er nu met haar is weet ik niet.' Ik laat Jura los. Waarom is het toch altijd zo moeilijk... 'Owja, ik was vergeten dat jij ook half bent,' zegt Tapo.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:36 ]