• [Naar aanleiding van dit topic]

    Dit is het resultaat ... I like it, maar het is zwáár wennen. :x
    Toch ineens een cm of 20 af.:x




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Staat je leuk! (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    mooi!


    I solemny swear i am up to no good

    Awesome ;D
    Ik zou dat dus niet kunnen hea ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nice!
    Ik heb laatst ook mijn haar kort laten knippen, en ik moet zeggen; Respect dat je dat durfde. Ik heb er destijds ook een hoop moed voor moeten verzamelen, en het was daarna echt een tijdlang heel erg wennen :'D.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 14:10 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    Awesome ;D
    Ik zou dat dus niet kunnen hea ;$


    Ik doe het ook niet zonder reden hoor. Was/is alleen weinig over van mijn haar zoals het oorspronkelijk was (door al jaaarenlang veel te vaak te verven) en ik wil het uit laten groeien volledig, wat zo beter gaat. :x

    Thanks all. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik doe het ook niet zonder reden hoor. Was/is alleen weinig over van mijn haar zoals het oorspronkelijk was (door al jaaarenlang veel te vaak te verven) en ik wil het uit laten groeien volledig, wat zo beter gaat. :x

    Thanks all. :]


    Aha ok (:
    Mweh zou het alsnog niet kunnen XD
    + et uitgroeien heb ik et geduld niet voor ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Aha ok (:
    Mweh zou het alsnog niet kunnen XD
    + et uitgroeien heb ik et geduld niet voor ;P


    Ik wel dan? Op een bepaald punt moet je gewoon wel als je ooit weer een beetje gezond haar wilt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat lijkt op mijn haar!
    Staat je super leuk <3


    Where words fail, music speaks

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik wel dan? Op een bepaald punt moet je gewoon wel als je ooit weer een beetje gezond haar wilt. :'D

    Ja ok ;P maar dan zou ik het om de paar weken een stukje eraf knippen en niet gelijk tot me schouders XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Staat goed. Tis ook maar beter dat je zegmaar je "dode" haar eraf hebt geknipt, zo ziet het er gezonder en dus mooier uit.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Da's zeker wennen, lijkt me. Maar goed, liever kort, mooi en gezond haar dan lang en dood, right :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @ Caine; Exactly! :]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 14:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ziet er mooi uit!! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caine schreef:
    Da's zeker wennen, lijkt me. Maar goed, liever kort, mooi en gezond haar dan lang en dood, right :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Op de pony na hebben we hetzelfde kapsel ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.