• [Naar aanleiding van dit topic]

    Dit is het resultaat ... I like it, maar het is zwáár wennen. :x
    Toch ineens een cm of 20 af.:x




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    *Begint te knarsentanden*
    Wacht maar kreng, jij krijgt de kieteldood volgende week zondag!

    @ De rest; Bedankt. Nu is het iets meer opgekruld omdat het droog is, en begin ik het zelf ook leuker te vinden. :'D

    Hahaha ik ga mezelf trainen zodat ik tegen kietelen kan (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha ik ga mezelf trainen zodat ik tegen kietelen kan (wbw)


    En jij denkt dat dat gaat werken? Ik doe dit al heel wat jaartjes langer hoor (Val kan er namelijk ook heel slecht tegen, nu pas 4 jaar later kan hij het iets meer blokkeren, en zo bij meerdere mensen) ... Kom maar op! 8D
    Ik spring gewoon bovenop je, zodat je niet meer weg komt! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    oke idee voor je volgende topic andere titel. ik dacht echt van o gaat ze dat vertellen ik dacht echt wtfxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het mooi maar ik vond het andere mooier. Je zit er meteen een stuk ouder en serieuzer uit, vind ik dan.


    comfort in c h a o s

    ik vind het je wel leuk staan (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Aww nancy 't staat je leuk. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Leuk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Austen schreef:
    Ik vind het mooi maar ik vond het andere mooier. Je zit er meteen een stuk ouder en serieuzer uit, vind ik dan.


    Ik ben ook 20, hoef er niet als 14 uit te zien. :'D
    En ik wil het in de toekomst ook weer langer hebben, nadat al het verf er uit gegroeid is en mijn haar weer voller en gezonder is! Dat is ook de reden dat ik het nu korter heb laten knippen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Colibre schreef:
    Aww nancy 't staat je leuk. <3


    Niet jij ook op de schattig toer ... Echt, ik zweer 't je dat je daar spijt van krijgt. :'D
    Maar dankjewel. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De titel van dit topic is erg misleading,
    anyway ik vind het mooier staan ^^

    Radke schreef:
    De titel van dit topic is erg misleading,
    anyway ik vind het mooier staan ^^


    Valt me nog mee dat het 3 pagina's heeft geduurd voor iemand daar mee kwam. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dance4ever schreef:
    Staat goed. Tis ook maar beter dat je zegmaar je "dode" haar eraf hebt geknipt, zo ziet het er gezonder en dus mooier uit.


    | Reality is for people that lack imagination |

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Valt me nog mee dat het 3 pagina's heeft geduurd voor iemand daar mee kwam. :'D

    Lol dat is ook het 1e waar ik aan dacht toen ik het las :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol dat is ook het 1e waar ik aan dacht toen ik het las :'D


    Ik eigenlijk pas nadat ik het topic aangemaakt had en terug liep naar de zaak. 'Wacht eens ... Oeps. Hehehehe' :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik eigenlijk pas nadat ik het topic aangemaakt had en terug liep naar de zaak. 'Wacht eens ... Oeps. Hehehehe' :'D

    Zou wel beetje jammer zijn als je daarover een topic maakt :'D


    -