• [Naar aanleiding van dit topic]

    Dit is het resultaat ... I like it, maar het is zwáár wennen. :x
    Toch ineens een cm of 20 af.:x




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Horan schreef:
    Op de pony na hebben we hetzelfde kapsel ;D


    Nice. :]
    Ik wil niet zonder pony/lokken, dan ben ik helemáál kaal gestript voor m'n gevoel. :'D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:01 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Nice. :]
    Ik wil niet zonder pony/lokken, dan ben ik helemáál kaal gestript voor m'n gevoel. :'D

    Ik ook niet, ik heb juist 'meer' pony x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik ook niet, ik heb juist 'meer' pony x']


    Ja, ik kan er niet tegen als ze teveel in mijn gezicht hangen/voor m'n ogen komen. Veeg altijd alles meer naar de zijkant. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Pariah schreef:
    Nice!
    Ik heb laatst ook mijn haar kort laten knippen, en ik moet zeggen; Respect dat je dat durfde. Ik heb er destijds ook een hoop moed voor moeten verzamelen, en het was daarna echt een tijdlang heel erg wennen :'D.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ja, ik kan er niet tegen als ze teveel in mijn gezicht hangen/voor m'n ogen komen. Veeg altijd alles meer naar de zijkant. ;D

    Haha, dat kan idd best irritant zijn!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die foto is niet zo duidelijk, ik kan het me niet echt voorstellen. Maar wat ik er nu van zie lijkt op van die kapsels van Franse chique vrouwen van de 20ste eeuw, en dat is best hip en sexy. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Nu ben je nog schattiger (wedding)
    Wauw nancy, dat staat echt hartstikke leuk!


    -

    Midna schreef:
    Awesome ;D
    Ik zou dat dus niet kunnen hea ;$


    Ivar Oosterloo.

    Respect, just respect. Ik heb mijn haar laten knippen -2 maanden geleden- het is dan wel aangegroeid een hele stuk, maar ik heb er drie dagen om liggen janken. En ik heb nog steeds gevoelens als 'had ik het maar niet gedaan' enzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Staat je leuk! (:


    Inspiration can hit you any time

    Genius schreef:
    Nu ben je nog schattiger (wedding)
    Wauw nancy, dat staat echt hartstikke leuk!


    Het is dat jij het bent, anders had ik je afgeschoten om die eerste regel. :'D
    <3

    Thanks baby. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Staat fris! En omlijst je gezicht mooi (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Het is dat jij het bent, anders had ik je afgeschoten om die eerste regel. :'D
    <3

    Thanks baby. (bloos)

    Als ik je zie denk ik altijd 'awhhh' en wil ik in je wangen knijpen (bloos)


    -

    Caine schreef:
    Da's zeker wennen, lijkt me. Maar goed, liever kort, mooi en gezond haar dan lang en dood, right :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Genius schreef:
    (...)
    Als ik je zie denk ik altijd 'awhhh' en wil ik in je wangen knijpen (bloos)


    *Begint te knarsentanden*
    Wacht maar kreng, jij krijgt de kieteldood volgende week zondag!

    @ De rest; Bedankt. Nu is het iets meer opgekruld omdat het droog is, en begin ik het zelf ook leuker te vinden. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.