• [Naar aanleiding van dit topic]

    Dit is het resultaat ... I like it, maar het is zwáár wennen. :x
    Toch ineens een cm of 20 af.:x




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar begin dan maar met de vrouwelijke vorm, Goddess of Meesteres. (wbw)
    En zolang mijn bui goed is mag je daar eventueel Nancy achter plakken, want mijn naam is toch belangrijker als die van een pet. *O*


    *neemt notities* Whatever you say, Goddess Nancy :Y) _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    *neemt notities* Whatever you say, Goddess Nancy :Y) _O_


    Braaf meisje. *Klopt op hoofdje* :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Braaf meisje. *Klopt op hoofdje* :Y)


    Always (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar begin dan maar met de vrouwelijke vorm, Goddess of Meesteres. (wbw)
    En zolang mijn bui goed is mag je daar eventueel Nancy achter plakken, want mijn naam is toch belangrijker als die van een pet. *O*

    Mhuaua ik mag je lekker altijd nancy noemen *O*
    I'm no pet (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mhuaua ik mag je lekker altijd nancy noemen *O*
    I'm no pet (joehoe)


    Nee ... Maar op een dag krijg ik jou nog wel eens in de bondage. Al zou het alleen maar zijn voor foto's! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Nee ... Maar op een dag krijg ik jou nog wel eens in de bondage. Al zou het alleen maar zijn voor foto's! *O*

    Good luck with that (wbw)


    -

    Leuk! Staat je goed.
    En jij hebt wel een hele mooie zeegroene oogkleur *jaloers*


    Here & Now

    Joachim schreef:
    Leuk! Staat je goed.
    En jij hebt wel een hele mooie zeegroene oogkleur *jaloers*

    Dankjewel. (bloos)
    Mijn ogen zijn blauw/groen/grijzig, niet zozeer zeegroen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het mooi staan bij jou! Zelf vind ik zo'n kapsels wel mooier als het met een froe is, maar een bless staat je ook wel goed. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ik vind het mooi staan bij jou! Zelf vind ik zo'n kapsels wel mooier als het met een froe is, maar een bless staat je ook wel goed. (:


    Wat is een froe?
    Google leverde namelijk dit op en dat leek me niet erg logisch :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Wat is een froe?
    Google leverde namelijk dit op en dat leek me niet erg logisch :'D


    Ik moest zo hard lachen (clown)


    -

    Pretty <3


    Life is hard and then we die

    Vind de pony een beetje plat, maar hoe 't haar valt heel gaaf :] Vooral die lagen erin wat ik zie op de tweede foto.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nice!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Staat je leuk (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~