• Ik ging hier echt plat om. Serieus hoe verzint tie het. xD



    De gebeurtenissen tot 1:14 mogen anders nog best bij mij gebeuren. (duivel)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:59 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Storytime schreef:
    (...)
    Mij? Ik heb dat niet gezegd, dat was PrincessLuna. Al ben ik er wel deels mee eens.


    Je quote haar, ja. :'D

    Radke schreef:
    (...)

    Nee :'D
    Ik had het over jou


    Kun je nagaan hoe goed jij op let, want zij had dat niet geschreven, maar ik. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Radke schreef:
    (...)

    Je quote haar, ja. :'D

    Als je beledigt bent door de waarheid, dan ben je snel beledigt.
    Je neemt niks van ons aan terwijl wij weten waar we over hebben omdat wij gelovig zijn. Maar je wilt niet luisteren. Dat noem ik geen belediging maar ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Radke schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over Iedere.
    Ik heb het over de meesten.
    Ik zeg toch ook dat ik mensen hun geloof respecteer als het maar niet op me geforceerd word -.-' Dat zei ik net nog?


    Het zijn niet de meesten. Er zijn miljoenen christelijken en katholieken, en er is maar een veel kleinere groep extremisten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Als je beledigt bent door de waarheid, dan ben je snel beledigt.
    Je neemt niks van ons aan terwijl wij weten waar we over hebben omdat wij gelovig zijn. Maar je wilt niet luisteren. Dat noem ik geen belediging maar ok.


    Ik weet niet meer omdat ik ergens in geloof, ik weet gewoon redelijk veel omdat ik de moeite doe om dingen beter te begrijpen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer omdat ik ergens in geloof, ik weet gewoon redelijk veel omdat ik de moeite doe om dingen beter te begrijpen.

    Nee ik bedoel dat wij weten hoe het is om te geloven omdat wij geloven. Tuurlijk weet je niet meer als je gelooft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Nee ik bedoel dat wij weten hoe het is om te geloven omdat wij geloven. Tuurlijk weet je niet meer als je gelooft.


    Ik heb ook nog nóóit geprobeerd iemand over te halen tot het katholieke geloof, of nu ik ouder ben het Heidense. Maar goed, blijkbaar zijn wij een uitzondering op de meerderheid, terwijl een grote meerderheid van de wereldbevolking gelovig is, wat lang niet iedereen lijkt te merken. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Kun je nagaan hoe goed jij op let, want zij had dat niet geschreven, maar ik. :W


    :') Als het zo moet is een normale discussie ook niet meer te voeren.
    Ze was het eens met jou, ik zag heel goed wie het schreef ja.

    Radke schreef:
    (...)

    :') Als het zo moet is een normale discussie ook niet meer te voeren.
    Ze was het eens met jou, ik zag heel goed wie het schreef ja.


    Dat gevoel heb ik al veel langer, omdat je op maar heel erg weinig reacties serieus in lijkt te gaan. Daarom heb ik ook niet echt heel veel zin meer in een serieuze, goede discussie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Als je beledigt bent door de waarheid, dan ben je snel beledigt.
    Je neemt niks van ons aan terwijl wij weten waar we over hebben omdat wij gelovig zijn. Maar je wilt niet luisteren. Dat noem ik geen belediging maar ok.


    De waarheid? Wtf man, ik vind die hele levensstijl wel oke zeg ik toch, als iedereen nou zo in het geloof stond als dat, dan had ik er ook helemaal geen problemen mee.
    OHJA en ik lees, ik luister niet. (krul)
    En van mijn kant is het niet Ok, aangezien ik degene ben die dat moet uitmaken en jij/PrincessLuna me net beledigd hebben. Ook al was het misschien niet als een belediging bedoeld.
    En liefje, ik was vroeger ook gelovig, dus denk niet dat je alles weet en ik niks.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat gevoel heb ik al veel langer, omdat je op maar heel erg weinig reacties serieus in lijkt te gaan. Daarom heb ik ook niet echt heel veel zin meer in een serieuze, goede discussie.


    Omdat ik er chagrijnig van word als er zo tegen me gedaan word ja.
    En dan wordt het meer een ruzie dan een discussie.

    Radke schreef:
    (...)

    De waarheid? Wtf man, ik vind die hele levensstijl wel oke zeg ik toch, als iedereen nou zo in het geloof stond als dat, dan had ik er ook helemaal geen problemen mee.
    OHJA en ik lees, ik luister niet. (krul)
    En van mijn kant is het niet Ok, aangezien ik degene ben die dat moet uitmaken en jij/PrincessLuna me net beledigd hebben. Ook al was het misschien niet als een belediging bedoeld.
    En liefje, ik was vroeger ook gelovig, dus denk niet dat je alles weet en ik niks.


    Was je echt gelovig of heb je het alleen van je geboorte af aan als 'titel' mee gekregen? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Radke schreef:
    (...)

    Omdat ik er chagrijnig van word als er zo tegen me gedaan word ja.
    En dan wordt het meer een ruzie dan een discussie.



    Lieve schat, je ging regelmatig al niet serieus op de reacties in toen er nog helemaal geen sprake was van een belediging. Je vat het nu pas zo op nu ik me op dezelfde manier ga gedragen als jij voorheen deed. Een ander het gevoel geven de gezegde dingen niet serieus te nemen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Was je echt gelovig of heb je het alleen van je geboorte af aan als 'titel' mee gekregen? :')


    Haha, wat jij zegt ja, maar als je het van je geboorte meekrijgt ga je het geloven en ik heb een tijdje ook heel actief meegedaan met de kerk en alles gelooft hoor. (:

    Radke schreef:
    (...)

    De waarheid? Wtf man, ik vind die hele levensstijl wel oke zeg ik toch, als iedereen nou zo in het geloof stond als dat, dan had ik er ook helemaal geen problemen mee.
    OHJA en ik lees, ik luister niet. (krul)
    En van mijn kant is het niet Ok, aangezien ik degene ben die dat moet uitmaken en jij/PrincessLuna me net beledigd hebben. Ook al was het misschien niet als een belediging bedoeld.
    En liefje, ik was vroeger ook gelovig, dus denk niet dat je alles weet en ik niks.

    Hoe je gelooft verandert met de jaren. Als kind geloof je heel anders dan op deze leeftijd omdat het nu meer een keuze is dan vroeger.
    Ik had het er over dat je dingen die bewezen zijn niet wil geloven, je zie zelf dat je historische bronnen niet gelooft, de goede argumenten. Dat is niet slim.
    Je zegt ook, of althans zo komt het over, dat je gelovigen dom vind omdat ze die verhalen die volgens jouw verzonnen zijn niet geloof. Dat noem ik een ergere belediging dan dat iemand zeg dat je niet open staat voor argumenten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall