• Ik heb dus een neef die ik amper zie en die gast heeft al heel wat kinderen(5 ofzo iets) ,omdat hij dus zwaar christelijk is =.='. Nu komt het leuke toen me oom in het ziekenhuis lag en me vader ging lang was hij er ook C:. Aleen dat liep dus af dat hij ons nooit meer wilt zien omdat we "ongelovig" zijn x'D.

    Nouja gezellig weer :3. Iemand ook gezellige familie leden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Shoganai i ne~

    Jawel hoor. Een paar. 6 ofzo. Van de heel veel. (bloos)


    -

    Ik ken het, ze willen ons alleen nog wel zien(jammer genoeg), we zien ze alleen nooit.
    Zwaar Christelijk(opzicht niet erg, maar zoals bij hun vind ik niks), zwaar vegetarisch(opzicht niet erg, maar zoals bij hun vind ik niks) en alles draait om school. Nee niet mijn soort mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn opa herkent me niet eens meer. En nee hij is niet dement.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ook heel gezellige familieleden, ja. (cat)
    En lol, ben ik de enige die het verband tussen veel kinderen en Christelijk zijn niet ziet?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, een tante die steeds zenuwinzingen heeft en dan uren lang bij MIJ (WTF waarom mij) gaat zitten uithuilen over dingen die ik niet wil weten zoals like private things:X

    Sneasel schreef:
    Ik heb ook heel gezellige familieleden, ja. (cat)
    En lol, ben ik de enige die het verband tussen veel kinderen en Christelijk zijn niet ziet?
    geen condoom :'D


    Shoganai i ne~

    AppleCider schreef:
    (...)geen condoom :'D


    Oké, daar zou ik nooit zijn opgekomen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn tante is een heks *O*


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahaha, dat is echt jammer! Nouja.
    Ik zie mijn oom en tante en hun gezinnen echt nooit, dus ja. ^^ ze zijn allemaal wel atheïsten!


    Where there is a sea there are pirates...

    Yup.. Door mijn oom en tante zie ik mijn neef niet meer en me nichtje is 3 maanden geleden overleden, dus dat is nog eens extra kut..


    I love you Tim

    Sushita schreef:
    Mijn opa herkent me niet eens meer. En nee hij is niet dement.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik haat zulke gelovigen. Heb respect voor elkaar man. (cat)

    En ja, mijn familie is een heerlijke puinhoop van ellende.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm, gezellige boel.
    Ben ik even blij dat ik niet zo verschrikkelijk gelovig ben opgevoed. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een tante die dr eigen moeder niet meer aan wou kijken toen ze flauw was gevallen... en zegt dat ze de andere kant op moest kijken en dr niks mee wou te maken hebben
    Ik kon dr wel slaan.. achterlijke kutwijf..
    Mag dan wel me tante zijn.. Maar zo praat ze niet tegen mijn oma. haar moeder..
    Ze wou niet eens meer bij dr gaan zitten !!
    Terwijl ze dr gewoon hartstikke normaal uit ziet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, zo zijn m'n overburen ook...........denk ik, heb nog nooit met ze gesproken ._. alleen een kaartje gehad van dat ze hiernaartoe verhuisd waren. Hm, well.
    M'n familie is wel oke, alleen 'k heb nauwelijks contact meer met m'n vader door een paar redenen. Wel jammer dat 't dan gelijk ook nauwelijks contact met die kant van de familie betekent, they still rock :c.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo