• Ik ging hier echt plat om. Serieus hoe verzint tie het. xD



    De gebeurtenissen tot 1:14 mogen anders nog best bij mij gebeuren. (duivel)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:59 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Radke schreef:
    (...)

    Mij zeker
    En zoals jij het verteld vatten het grootste deel van de christenen het niet op hoor ;d


    Tegenwoordig juist wel steeds meer. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Tegenwoordig juist wel steeds meer. :'D



    nenenenenee.
    Dat zijn de weinige slimme christenen

    En dus als je het ergens mee oneens bent moet je het wel gewoon doen omdat je anders niet naar de hemel mag (krul)

    Pff, ik heb geen eens zin in deze discussie want jij hebt toch je eigen visie waarbij het niet uit maakt of je gelijk hebt of niet. :W
    Goed, als jij per definitie wilt geloven dat iedere gelovige een idioot is en verder niet wilt luisteren naar goede argumenten, ga vooral je gang. Je beperkt je eigen wijsheid er alleen behoorlijk mee. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Pff, ik heb geen eens zin in deze discussie want jij hebt toch je eigen visie waarbij het niet uit maakt of je gelijk hebt of niet. :W
    Goed, als jij per definitie wilt geloven dat iedere gelovige een idioot is en verder niet wilt luisteren naar goede argumenten, ga vooral je gang. Je beperkt je eigen wijsheid er alleen behoorlijk mee. :W
    En je beledigt mensen er ook nog eens mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PrincessLuna schreef:
    Pff, ik heb geen eens zin in deze discussie want jij hebt toch je eigen visie waarbij het niet uit maakt of je gelijk hebt of niet. :W
    Goed, als jij per definitie wilt geloven dat iedere gelovige een idioot is en verder niet wilt luisteren naar goede argumenten, ga vooral je gang. Je beperkt je eigen wijsheid er alleen behoorlijk mee. :W



    Niet waar maar oke :'D
    In elk christelijke boek staat toch 'Leer jezus kennen'
    en in elke fckin kerk vertellen ze de verhalen van die man, die niet eens blijken te kloppen. Ik heb het zelf wel meegemaakt hoor, je hoeft me niet iets anders te vertellen terwijl ik weet dat christenen het niet als een 'Levenswijze' zien, die ze helemaal niemand anders opdringen.
    M'n moeder las toch net ook een boek. Die had het erover dat 'God haar moest vertellen waar ze zijn woord moest verkondigen'
    Tuurlijk ja :'D

    Storytime schreef:
    (...) En je beledigt mensen er ook nog eens mee.


    Mensen beledigen mij (cool)

    Radke schreef:
    (...)

    Mensen beledigen mij (cool)

    Hoezo beledig ik jouw? Ik ben gelovig(geen Christen) en voor zo ver ik weet heb ik je nooit beledigt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Radke schreef:
    (...)

    Mij zeker
    En zoals jij het verteld vatten het grootste deel van de christenen het niet op hoor ;d

    Dat weet ik, en dat zuigt aan religie. Extremisten hebben niet begrepen waar het om gaat, nemen alles vééls te letterlijk en proberen steeds anderen bij hun gedachtengang te slepen. En in mijn ogen is dat verkeerd, niet het punt van religie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Storytime schreef:
    (...)
    Hoezo beledig ik jouw? Ik ben gelovig(geen Christen) en voor zo ver ik weet heb ik je nooit beledigt.


    Eigenlijk was die hele tekst van net beledigend

    Pff, ik heb geen eens zin in deze discussie want jij hebt toch je eigen visie waarbij het niet uit maakt of je gelijk hebt of niet.
    Goed, als jij per definitie wilt geloven dat iedere gelovige een idioot is en verder niet wilt luisteren naar goede argumenten, ga vooral je gang. Je beperkt je eigen wijsheid er alleen behoorlijk mee.

    Radke schreef:
    (...)

    Eigenlijk was die hele tekst van net beledigend

    Pff, ik heb geen eens zin in deze discussie want jij hebt toch je eigen visie waarbij het niet uit maakt of je gelijk hebt of niet.
    Goed, als jij per definitie wilt geloven dat iedere gelovige een idioot is en verder niet wilt luisteren naar goede argumenten, ga vooral je gang. Je beperkt je eigen wijsheid er alleen behoorlijk mee.

    Oh zo, sorry ik had je verkeert begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat een gelovige je per definitie beledigt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Oh zo, sorry ik had je verkeert begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat een gelovige je per definitie beledigt.


    Nee :'D
    Ik had het over jou

    Radke schreef:
    (...)


    Niet waar maar oke :'D
    In elk christelijke boek staat toch 'Leer jezus kennen'
    en in elke fckin kerk vertellen ze de verhalen van die man, die niet eens blijken te kloppen. Ik heb het zelf wel meegemaakt hoor, je hoeft me niet iets anders te vertellen terwijl ik weet dat christenen het niet als een 'Levenswijze' zien, die ze helemaal niemand anders opdringen.
    M'n moeder las toch net ook een boek. Die had het erover dat 'God haar moest vertellen waar ze zijn woord moest verkondigen'
    Tuurlijk ja :'D


    En dat maakt iedere gelovige maar meteen zo? :')
    Je wordt toch ook niet door elke moslim of moslima bekeerd die je tegen komt? Hetzelfde niet bij katholieke of welk ander geloof dan ook. Je moet mensen niet zo makkelijk over een kam scheren en niet elk woord zo serieus nemen. :W
    Hetzelfde als dat niet-gelovigen ook regelmatig mensen proberen over te halen om ergens mee op te houden te geloven. Overal heb je vervelende èn normale mensen. Leer dat nou eens. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    En dat maakt iedere gelovige maar meteen zo? :')
    Je wordt toch ook niet door elke moslim of moslima bekeerd die je tegen komt? Hetzelfde niet bij katholieke of welk ander geloof dan ook. Je moet mensen niet zo makkelijk over een kam scheren en niet elk woord zo serieus nemen. :W
    Hetzelfde als dat niet-gelovigen ook regelmatig mensen proberen over te halen om ergens mee op te houden te geloven. Overal heb je vervelende èn normale mensen. Leer dat nou eens. :W


    Ik heb het niet over Iedere.
    Ik heb het over de meesten.
    Ik zeg toch ook dat ik mensen hun geloof respecteer als het maar niet op me geforceerd word -.-' Dat zei ik net nog?

    Radke schreef:
    (...)

    Nee :'D
    Ik had het over jou

    Mij? Ik heb dat niet gezegd, dat was PrincessLuna. Al ben ik er wel deels mee eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall