• God, i suck at goede, pakkende samenvattingen schrijven >.<

    Seven Sisters

    Stevie Rhryme is een losbol die geniet van het leven. Ze reisde de wereld over en leerde verschillende mannen kennen waar ze zwanger van raakte, maar de vaders altijd achterliet met de baby om verder te trekken naar de volgende.

    Helena Amori is zevenentwintig en staat midden in het leven als een brief haar hele wereld op zijn kop zet. De brief is afkomstig van haar moeder, de moeder waarvan haar vader stug bleef volhouden dat ze overleden was, die haar vraagt om haar 6! andere zusjes op te zoeken. Haar moeder ligt op het sterfbed en haar laatste wens is dat de dochters elkaar leren kennen. Bij de advocaat ligt een testament klaar. Honderd miljoen pond zal onder de zeven zusters verdeeld worden indien zij een jaar met elkaar om blijven gaan.

    Bij de laatste man kreeg Stevie een tweeling en besloot ze bij het gezin te blijven. Haar man had al een zoon, Dorian, uit een eerder huwelijk. Maar wat zal er gebeuren als vader en zoon horen van de vijf andere dochters? En als blijkt dat Stevie's man niet zomaar iemand is? Dorian krijgt de opdracht om zijn zeven halfzusjes op te jagen en te vermoorden. Zullen de zusjes elkaar kunnen verdragen en hun broer overleven?


    Seven Sisters is een fantasy/16+ verhaal met onbekende personen. Ik loop al een tijdje met dit idee rond, maar heb niet genoeg inspiratie om het alleen uit te gaan schrijven. Vandaar ook de vraag of er nog mensen zijn die belang zouden hebben om dit verhaal samen te schrijven ^^

    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 23:13 ]

    Doen/niet doen?
    Doen. O.O

    Origineel?
    Nee. Natuurlijk!!

    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Ik twijfel... Je kan zelf natuurlijk geweldig schrijven, aan de andere kant, als je het goed utiwerkt, kan het een mooi project worden om samen te schrijven...

    Waarschuwen?
    Ja. Ja. Ja dus. Ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Doen/niet doen?
    Doen. O.O

    Origineel?
    Nee. Natuurlijk!!

    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Ik twijfel... Je kan zelf natuurlijk geweldig schrijven, aan de andere kant, als je het goed utiwerkt, kan het een mooi project worden om samen te schrijven...

    Waarschuwen?
    Ja. Ja. Ja dus. Ja.


    Ghehe, in grote lijnen heb ik het verhaal al wel in mijn hoofd (wil natuurlijk niet meteen verraden wie(of wat) de vader is), maar voor mij is hij net te groot om eventjes zeven zusjes te bedenken, en dan nog moeder, stiefvader, halfbroer etc xD Als ik hem alleen moet schrijven ga ik om rollen zeuren :Y)

    Hel schreef:
    (...)

    Ghehe, in grote lijnen heb ik het verhaal al wel in mijn hoofd (wil natuurlijk niet meteen verraden wie(of wat) de vader is), maar voor mij is hij net te groot om eventjes zeven zusjes te bedenken, en dan nog moeder, stiefvader, halfbroer etc xD Als ik hem alleen moet schrijven ga ik om rollen zeuren :Y)


    Als je dat ga doen, ga ik heel erg mijn best doen om er één te maken! *denkt aan Caleb* Nou, niet héél erg...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Doen/niet doen?
    Doen. O.O

    Origineel?
    Nee. Natuurlijk!!

    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Ik twijfel... Je kan zelf natuurlijk geweldig schrijven, aan de andere kant, als je het goed utiwerkt, kan het een mooi project worden om samen te schrijven...

    Waarschuwen?
    Ja. Ja. Ja dus. Ja.


    Dit behalve dat ik denk dat je het alleen moet doen, dan ga je maar om rollen zeuren. I'd be happy to make one or two up for you (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Ik vind van wel 8D
    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Geen idee, ik schrijf nog niet megalang, en ik kan zeker niet tippen aan sommige schrijvers hier. Ook ben ik best langzaam, alhoewel ik denk dat ik sneller ben als ik met iemand samen schrijf.
    Waar het op neer komt is dat het leuk zal vinden om mee te schrijven, maar gewoon niet goed genoeg ben. (krul)
    Waarschuwen?
    Ja 8D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 23:22 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    'Maar wat zal er gebeuren als vader en zoon horen van de vijf andere dochters?'

    Terwijl het 7 zusjes in totaal zijn?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    'Maar wat zal er gebeuren als vader en zoon horen van de vijf andere dochters?'

    Terwijl het 7 zusjes in totaal zijn?


    schat, dorian heeft nog twee zusjes? :p uit het laatste huwelijk zoals in de zinnen ervoor staat ;)

    niemand meer?(no_chears)

    Kt, ik ben helemaal vergeten om op je privébericht te antwoorden --' D'og, sorry ;x Ik vind 'm awesome en je moet hem maken ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    VET!

    doen!

    Cumberbatch schreef:
    Kt, ik ben helemaal vergeten om op je privébericht te antwoorden --' D'og, sorry ;x Ik vind 'm awesome en je moet hem maken ;D


    Ja, had t in de gaten ja :p
    Goed... ga er vanavond aan beginnen en maar weer om rollen zeuren xD

    Hel schreef:
    (...)

    Ja, had t in de gaten ja :p
    Goed... ga er vanavond aan beginnen en maar weer om rollen zeuren xD


    Yay! (6) Zeg het me als je rollentopic er is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Doen/niet doen?
    Doen. O.O

    Origineel?
    Nee. Natuurlijk!!

    Samen schrijven? (Ik kies in dat geval niet de eerste maar de beste)
    Ik twijfel... Je kan zelf natuurlijk geweldig schrijven, aan de andere kant, als je het goed utiwerkt, kan het een mooi project worden om samen te schrijven...

    Waarschuwen?
    Ja. Ja. Ja dus. Ja.


    comfort in c h a o s

    Doen/niet doen?
    Definitely, het klinkt als een geweldig idee. En ik houd ervan als verschillende verhalen los van elkaar logisch bij elkaar komen.
    Origineel?
    Ja. Als in, ik ben zoiets nog nooit ergens tegengekomen.
    Samen schrijven?
    Als je vanuit het oogpunt van de verschillende zussen gaat schrijven dan is het wel leuk om elke zus een andere schrijfster/schrijver te geven. Maar alleen zou het ook werken.
    Waarschuwen?
    Please, doe dat. Want ik wil meer lezen op Quizlet, en dan helemaal onbekende personen verhalen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Yay! (6) Zeg het me als je rollentopic er is?


    Ja ja komt goed, moeten wel uitgebreide rollen zijn, ben je toch wel gewend...