• ...dat sommige mensen het verschil niet weten tussen een grapje en een belediging.
    Wie heeft hier nog meer last van?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het, ik val de laatste tijd iedereen aan als ik iets zeg.. Of zo..

    Hel schreef:
    Ik ken het, ik val de laatste tijd iedereen aan als ik iets zeg.. Of zo..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als mijn vrienden me serieus gaan nemen, blijft er níets over van hun zelfbeeld.
    Maar nee, eigenlijk geen last van. Nja, soms.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Daarom neem ik met zulke dingen geen risico ;d al helemaal niet met mensen die niet weten hoe ik ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hel schreef:
    Ik ken het, ik val de laatste tijd iedereen aan als ik iets zeg.. Of zo..


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ken het maar al te goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    IKR D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Die kinderen in mijn klassen weten echt niet wat sarcasme is. Dan zeg ik iets en dan kijken ze me heel dom aan. En dan moet ik ze uitleggen dat het sarcasme is, soms word ik daar echt gek van. :l


    Trust me. I'm the doctor

    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    PrincessLuna schreef:
    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bear schreef:
    Die kinderen in mijn klassen weten echt niet wat sarcasme is. Dan zeg ik iets en dan kijken ze me heel dom aan. En dan moet ik ze uitleggen dat het sarcasme is, soms word ik daar echt gek van. :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sushita schreef:
    Ik ken het maar al te goed.

    Bear schreef:
    Die kinderen in mijn klassen weten echt niet wat sarcasme is. Dan zeg ik iets en dan kijken ze me heel dom aan. En dan moet ik ze uitleggen dat het sarcasme is, soms word ik daar echt gek van. :l


    ^ this


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PrincessLuna schreef:
    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W