• ...dat sommige mensen het verschil niet weten tussen een grapje en een belediging.
    Wie heeft hier nog meer last van?

"Well, well. Look who we've got here!"

PrincessLuna schreef:
    (...)

Alsjeblieft zeg, ik wil geen medelijden. Ik ben een grote en sterke meid, ik red me wel hoor. :'D
    Heb het thuis gelukkig wel altijd goed gehad, dat scheelt veel!

Oké, oké, geen medelijden dan.:'D
    Maar ik blijf het knap vinden van je.
    Zo'n verhaal geeft mensen moed, weet je wel. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Zullen we wel even ontopic blijven? [:

Ja, echt té veel serieuze zuurpruimen op deze aarde de laatste tijd!

Where there is a sea there are pirates...

Krullie schreef:

Krullie schreef:

Indirect zijn we dat, omdat dit gesprek voortvloeide uit iemand die zei dat ze niet tegen bepaalde dingen kan waar we het nu over hebben. -a-

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik denk dat mensen het soms gewoon verkeerd opvatten of dat de grap op het verkeerde moment gemaakt word, daar kan de grappenmaker niets aan doen. Dan ligt de fout gewoon bij die persoon. Bij mij moeten ze momenteel ook geen 'beledigende' grappen maken maar dat ligt aan mij niet aan de ander. Maar zo lang ik dat weet neem ik het de ander ook niets kwalijk.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

JulieJoy schreef:
    (...)

Oh ja hoor, wannabe Mod. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

ik wou dat de leraren eens het verschil zagen tussen een grapje en een beledeging ...
    zucht

Mmmm, ik ben ook heel erg vaak graag alleen - Of ga niet graag de deur uit for that matter. Ik werk wel aan mijn karakter door zo nu en dan toch met vrienden weg te gaan of dingen te gaan ondernemen. Ik zal nooit 100% veranderen daarin, maar tot een goede 80, misschien zelfs 90 kan ik het echt wel schoppen. Vooral juist door eraan te gaan werken ga je het vaak minder erg vinden om alleen te zijn of thuis te blijven en ga je het misschien zelfs leuk vinden. Ik vind het i.i.g 10000 maal leuker dan vroeger, sinds ik aan mijn problemen werk en me beter in mijn vel voel. :')

en ik dacht dat ik de enige bent die graag thuis zit. soooo true, door uit te gaan vind je het juist minder erg om thuis te gaan zitten

-

Oh maar aan mij merk je wel wanneer ik geen grapje of wel een grapje maak. Dus nee ik heb daar niet zo'n last van.
    Meestal als ik sarcastische opmerkingen maak heb ik zo'n pokerface die iedereen doorziet.

Alleen maar tranen van geluk

PrincessLuna schreef:
    (...)

Luister nou eens meisje, je hebt een houding waar ik me echt aan erger.
    Van mijn 3e tot mijn 17e ben ik ELKE dag lichamelijk en geestelijk geziekt, getreiterd en mishandeld, ik ben manisch depressief geweest en kan het nu pas eindelijk onderdrukken, ik heb zelfmoordneigingen gehad jarenlang, waardoor mijn moeder de sleutels van de ramen haalde, de messen verstopte, etc. Ik ben weggelopen van huis toen ik 11 was door het vele pesten, ik ben meerdere malen met de dood bedreigd door mensen, ik ben seksueel misbruikt en zo kan ik een godgans boek schrijven over wat ik allemaal mee heb gemaakt. ALS JE WILT KUN JE VERANDEREN. Hoe diep het ook zit. ALLES kun je veranderen. Je moet het alleen hard genoeg willen en je niet vast klampen aan 'Mimimimi, maar zo ben ik gewoon!'
    Mij hoeft niemand te vertellen hoe diep iets kan zitten, want ik weet er alles van. Ik weet er ook alles van dat je je leven volledig kunt veranderen, als je maar hard genoeg wilt en hard genoeg werkt. Je kunt zeggen dat het niet zo is, maar dan houd je alleen jezelf voor de gek.

- Laat ik er even duidelijk bij zetten dat ik het thuis wel/als enige altijd goed heb en had. Mijn problemen begonnen al heel erg vroeg op de peuterschool met een vrouw die een hekel had aan mijn moeder en die terug wilde pakken door mij te pesten. Daaruit is dit voortgevloeid :'] -

Holy fuck nance, dit wist ik (bijna) allemaal nog niet (no_chears)
    Ik ben trots op je dat je er zo sterk uitgekomen bent! En ik ben onwijs blij dat je nog leeft..

I LOVE YOU (wedding)

OT: Van mij denken ze vaak dat ik alleen maar grapjes maak. Waarschijnlijk omdat ik zo vaak sarcastisch ben :W

[ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 8:12 ]

-

Sommige mensen zijn zo. Kijk maar eens naar de Big Bang Theory. Sheldon heeft het nooit door als iemand sarcastisch is. Ik had ook zo iemand in de klas zitten die dingen heel letterlijk opvat en hij had sarcasme nooit door. Hij voelde zich gepest en ging naar een andere klas.

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

ik heb daar geen last van...maar mijn vriendin wel!
    je kan echt niets tegen haar zeggen of ze geeft al een chagerijnige blik van hier tot in Tokyo!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Door deze interessante discussie zijn mijn broodjes aangebrand. D:

En ik ken dat, heel veel mensen bij mij uit de klas weten het verschil niet. Soms wel erg grappig, want ze geloven me ook vaak als ik de grootste onzin uitkraam.

Storytime schreef:
    Tja, wat voor de een een grapje is kan voor de ander heel beledigend zijn of gevoelig liggen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.