• ...dat sommige mensen het verschil niet weten tussen een grapje en een belediging.
    Wie heeft hier nog meer last van?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, bij sommige zit het te diep om het te kunnen veranderen. Of denk je dat al die mensen voor de lol depressief zijn, aan de drugs of alcohol gaan om hun problemen weg te drinken/spuiten/snuiven/slikken of zelfmoord plegen. Dacht het niet. En die zijn zeker niet zwak.

    Maar we gaan een beetje off-topic


    Luister nou eens meisje, je hebt een houding waar ik me echt aan erger.
    Van mijn 3e tot mijn 17e ben ik ELKE dag lichamelijk en geestelijk geziekt, getreiterd en mishandeld, ik ben manisch depressief geweest en kan het nu pas eindelijk onderdrukken, ik heb zelfmoordneigingen gehad jarenlang, waardoor mijn moeder de sleutels van de ramen haalde, de messen verstopte, etc. Ik ben weggelopen van huis toen ik 11 was door het vele pesten, ik ben meerdere malen met de dood bedreigd door mensen, ik ben seksueel misbruikt en zo kan ik een godgans boek schrijven over wat ik allemaal mee heb gemaakt. ALS JE WILT KUN JE VERANDEREN. Hoe diep het ook zit. ALLES kun je veranderen. Je moet het alleen hard genoeg willen en je niet vast klampen aan 'Mimimimi, maar zo ben ik gewoon!'
    Mij hoeft niemand te vertellen hoe diep iets kan zitten, want ik weet er alles van. Ik weet er ook alles van dat je je leven volledig kunt veranderen, als je maar hard genoeg wilt en hard genoeg werkt. Je kunt zeggen dat het niet zo is, maar dan houd je alleen jezelf voor de gek.


    - Laat ik er even duidelijk bij zetten dat ik het thuis wel/als enige altijd goed heb en had. Mijn problemen begonnen al heel erg vroeg op de peuterschool met een vrouw die een hekel had aan mijn moeder en die terug wilde pakken door mij te pesten. Daaruit is dit voortgevloeid :'] -

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 23:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Luister nou eens meisje, je hebt een houding waar ik me echt aan erger.
    Van mijn 3e tot mijn 17e ben ik ELKE dag lichamelijk en geestelijk geziekt, getreiterd en mishandeld, ik ben manisch depressief geweest en kan het nu pas eindelijk onderdrukken, ik heb zelfmoordneigingen gehad jarenlang, waardoor mijn moeder de sleutels van de ramen haalde, de messen verstopte, etc. Ik ben weggelopen van huis toen ik 11 was door het vele pesten, ik ben meerdere malen met de dood bedreigd door mensen, ik ben seksueel misbruikt en zo kan ik een godgans boek schrijven over wat ik allemaal mee heb gemaakt. ALS JE WILT KUN JE VERANDEREN. Hoe diep het ook zit. ALLES kun je veranderen. Je moet het alleen hard genoeg willen en je niet vast klampen aan 'Mimimimi, maar zo ben ik gewoon!'
    Mij hoeft niemand te vertellen hoe diep iets kan zitten, want ik weet er alles van. Ik weet er ook alles van dat je je leven volledig kunt veranderen, als je maar hard genoeg wilt en hard genoeg werkt. Je kunt zeggen dat het niet zo is, maar dan houd je alleen jezelf voor de gek.


    You get a hug for having a craapy life! D:
    *hug*


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    You get a hug for having a craapy life! D:
    *hug*


    Lol, ik ben niet zielig hoor. :3
    Maar dankjewel, *BIG PONY HUG!*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken het gevoel wel (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    SAME HERE


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Lol, ik ben niet zielig hoor. :3
    Maar dankjewel, *BIG PONY HUG!*


    Weet ik xD
    Toch krijg je er een :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    same here. Ik heb een autistische broer dus ik maak het dagelijks mee C:.


    Shoganai i ne~

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Luister nou eens meisje, je hebt een houding waar ik me echt aan erger.
    Van mijn 3e tot mijn 17e ben ik ELKE dag lichamelijk en geestelijk geziekt, getreiterd en mishandeld, ik ben manisch depressief geweest en kan het nu pas eindelijk onderdrukken, ik heb zelfmoordneigingen gehad jarenlang, waardoor mijn moeder de sleutels van de ramen haalde, de messen verstopte, etc. Ik ben weggelopen van huis toen ik 11 was door het vele pesten, ik ben meerdere malen met de dood bedreigd door mensen, ik ben seksueel misbruikt en zo kan ik een godgans boek schrijven over wat ik allemaal mee heb gemaakt. ALS JE WILT KUN JE VERANDEREN. Hoe diep het ook zit. ALLES kun je veranderen. Je moet het alleen hard genoeg willen en je niet vast klampen aan 'Mimimimi, maar zo ben ik gewoon!'
    Mij hoeft niemand te vertellen hoe diep iets kan zitten, want ik weet er alles van. Ik weet er ook alles van dat je je leven volledig kunt veranderen, als je maar hard genoeg wilt en hard genoeg werkt. Je kunt zeggen dat het niet zo is, maar dan houd je alleen jezelf voor de gek.

    Als jij zo denk heel fijn, maar zo denk ik niet en ben ik niet. Nee je kan niet alles aan je veranderen, dat is een leugen. Sommige dingen zitten in je karakter, dat kan je niet veranderen. Dat moet je toegeven en die dingen bepalen deels hoe je bent. Je kan inderdaad veel veranderen maar niet alles.

    En als je zo'n groot probleem met me heb, waarom reageer je dan op me. Als ik je zo irriteert, negeer me dan. Simpel zat. Je bent niet de enigste met problemen, je weet niks van mij. Ga mij dan ook niet de les lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Luister nou eens meisje, je hebt een houding waar ik me echt aan erger.
    Van mijn 3e tot mijn 17e ben ik ELKE dag lichamelijk en geestelijk geziekt, getreiterd en mishandeld, ik ben manisch depressief geweest en kan het nu pas eindelijk onderdrukken, ik heb zelfmoordneigingen gehad jarenlang, waardoor mijn moeder de sleutels van de ramen haalde, de messen verstopte, etc. Ik ben weggelopen van huis toen ik 11 was door het vele pesten, ik ben meerdere malen met de dood bedreigd door mensen, ik ben seksueel misbruikt en zo kan ik een godgans boek schrijven over wat ik allemaal mee heb gemaakt. ALS JE WILT KUN JE VERANDEREN. Hoe diep het ook zit. ALLES kun je veranderen. Je moet het alleen hard genoeg willen en je niet vast klampen aan 'Mimimimi, maar zo ben ik gewoon!'
    Mij hoeft niemand te vertellen hoe diep iets kan zitten, want ik weet er alles van. Ik weet er ook alles van dat je je leven volledig kunt veranderen, als je maar hard genoeg wilt en hard genoeg werkt. Je kunt zeggen dat het niet zo is, maar dan houd je alleen jezelf voor de gek.


    Omg. ;o
    *heeft medelijden*
    Respect enzo, dat je er zo bent uitgekomen. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Storytime schreef:
    (...)
    Als jij zo denk heel fijn, maar zo denk ik niet en ben ik niet. Nee je kan niet alles aan je veranderen, dat is een leugen. Sommige dingen zitten in je karakter, dat kan je niet veranderen. Dat moet je toegeven en die dingen bepalen deels hoe je bent. Je kan inderdaad veel veranderen maar niet alles.

    En als je zo'n groot probleem met me heb, waarom reageer je dan op me. Als ik je zo irriteert, negeer me dan. Simpel zat. Je bent niet de enigste met problemen, je weet niks van mij. Ga mij dan ook niet de les lezen.


    Ik heb geen hekel aan je of een probleem met je hoor. :')
    Ik probeer je alleen wanhopig duidelijk te maken dat het wel kan. Zelfs aan je karakter kun je werken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneasel schreef:
    (...)

    Omg. ;o
    *heeft medelijden*
    Respect enzo, dat je er zo bent uitgekomen. (flower)


    Alsjeblieft zeg, ik wil geen medelijden. Ik ben een grote en sterke meid, ik red me wel hoor. :'D
    Heb het thuis gelukkig wel altijd goed gehad, dat scheelt veel!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 23:06 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik heb geen hekel aan je of een probleem met je hoor. :')
    Ik probeer je alleen wanhopig duidelijk te maken dat het wel kan. Zelfs aan je karakter kun je werken.

    Weet ik, maar niet alles. Ik ben bijvoorbeeld graag alleen dat kan ik niet veranderen maar is wel een deel van mijn probleem.
    Sorry, ik was een beetje sacherijnig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben eigenlijk zo iemand. ;$

    Ja, maja, daar doe je niets aan. Zolang jij het maar begrijpt, toch ;)


    I love you Tim

    Storytime schreef:
    (...)
    Weet ik, maar niet alles. Ik ben bijvoorbeeld graag alleen dat kan ik niet veranderen maar is wel een deel van mijn probleem.
    Sorry, ik was een beetje sacherijnig.


    Mmmm, ik ben ook heel erg vaak graag alleen - Of ga niet graag de deur uit for that matter. Ik werk wel aan mijn karakter door zo nu en dan toch met vrienden weg te gaan of dingen te gaan ondernemen. Ik zal nooit 100% veranderen daarin, maar tot een goede 80, misschien zelfs 90 kan ik het echt wel schoppen. Vooral juist door eraan te gaan werken ga je het vaak minder erg vinden om alleen te zijn of thuis te blijven en ga je het misschien zelfs leuk vinden. Ik vind het i.i.g 10000 maal leuker dan vroeger, sinds ik aan mijn problemen werk en me beter in mijn vel voel. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.