• ...dat sommige mensen het verschil niet weten tussen een grapje en een belediging.
    Wie heeft hier nog meer last van?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben, of het nou in mijn aard zit of door andere omstandigheden, heel snel beledigd. Ook als in de klas word uitgemaakt voor dingen die ik niet ben, wat bedoeld is als grapje natuurlijk, vat ik dit veel zwaarder op.
    Ondanks dat ik het zelf ben, vind ik het heel onzinnig om zo snel beledigd te zijn. Negen van de tien keer was de opmerking helemaal niet gemeen bedoeld, dus waarom zou je er zelf een probleem van maken? Dat heet aanstellen.


    i put the fun in funeral

    PrincessLuna schreef:
    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat is wat ik bedoel met get over it. Er is maar een oplossing en dat is die. Eroverheen stappen en verdergaan. Hard worden. Geen 'watje' willen blijven. Of je moet er zin in hebben de rest van je leven zo behandeld te blijven worden?

    Er zijn andere oplossingen.
    Ik ben hard genoeg, ik laat niet over me heen lopen en @RainbowDash ik wil niet door iedereen aardig gevonden worden, maar dat betekent niet dat het me niets doet. Dat het me niet pijn doet en me langzaam opvreet.
    Je kan zeggen wat je wilt maar zo ben ik nu eenmaal daar doe je niets aan. En zeker dat 'get over it' werkt al helemaal averechts.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    zo vaak
    ik haat dat
    en als ik dan serieus doe, dan ben ik ineens boring

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:33 ]

    Storytime schreef:
    (...)
    Er zijn andere oplossingen.
    Ik ben hard genoeg, ik laat niet over me heen lopen en @RainbowDash ik wil niet door iedereen aardig gevonden worden, maar dat betekent niet dat het me niets doet. Dat het me niet pijn doet en me langzaam opvreet.
    Je kan zeggen wat je wilt maar zo ben ik nu eenmaal daar doe je niets aan. En zeker dat 'get over it' werkt al helemaal averechts.


    En wat zijn de andere oplossingen dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Illuminati schreef:
    Als mijn vrienden me serieus gaan nemen, blijft er níets over van hun zelfbeeld.
    Maar nee, eigenlijk geen last van. Nja, soms.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En wat zijn de andere oplossingen dan?

    zelfmoord, drugs, alcohol. Of minder drastisch, chocolade, muziek, boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    zelfmoord, drugs, alcohol. Of minder drastisch, chocolade, muziek, boeken.


    Oftewel: get over it or die as a junkie in the gutter.

    Bah, nu klinkt het helemaal hard D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Storytime schreef:
    (...)
    Er zijn andere oplossingen.
    Ik ben hard genoeg, ik laat niet over me heen lopen en @RainbowDash ik wil niet door iedereen aardig gevonden worden, maar dat betekent niet dat het me niets doet. Dat het me niet pijn doet en me langzaam opvreet.
    Je kan zeggen wat je wilt maar zo ben ik nu eenmaal daar doe je niets aan. En zeker dat 'get over it' werkt al helemaal averechts.


    Je kiest er zelf voor om te zijn wie je bent. Dus als jij de rest van je leven zo zwak wilt blijven dat je niks kunt hebben .... Good luck with that.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oftewel: get over it or die as a junkie in the gutter.

    Bah, nu klinkt het helemaal hard D:

    Nee hoor, die andere dingen werken heel goed.

    @PrincessLuna
    Je kan niet alles bepalen, sommige dingen ben je gewoon zo en dat kan je niet veranderen. En zoals ik al zei, ik ben niet zwak, ik kan dingen hebben maar sommige dingen niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soms wel, maar de meeste mensen zijn het inmiddels wel van mij gewend :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Storytime schreef:
    (...)
    Nee hoor, die andere dingen werken heel goed.

    @PrincessLuna
    Je kan niet alles bepalen, sommige dingen ben je gewoon zo en dat kan je niet veranderen. En zoals ik al zei, ik ben niet zwak, ik kan dingen hebben maar sommige dingen niet.


    Je kunt wel alles bepalen. :')
    Ik had ook zo'n instelling van 'zo ben ik gewoon', maar ik besloot hem te veranderen en dat is gebeurd. Wil en doorzettingsvermogen kan je overal brengen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Je kunt wel alles bepalen. :')
    Ik had ook zo'n instelling van 'zo ben ik gewoon', maar ik besloot hem te veranderen en dat is gebeurd. Wil en doorzettingsvermogen kan je overal brengen.

    Dat is niet waar, bij sommige zit het te diep om het te kunnen veranderen. Of denk je dat al die mensen voor de lol depressief zijn, aan de drugs of alcohol gaan om hun problemen weg te drinken/spuiten/snuiven/slikken of zelfmoord plegen. Dacht het niet. En die zijn zeker niet zwak.

    Maar we gaan een beetje off-topic


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Verschrikkelijk!!
    En jongen uit mijn klas had ik en smsje gestuurd. Gaat hij gelijk naar de mentor.. tja.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, bij sommige zit het te diep om het te kunnen veranderen. Of denk je dat al die mensen voor de lol depressief zijn, aan de drugs of alcohol gaan om hun problemen weg te drinken/spuiten/snuiven/slikken of zelfmoord plegen. Dacht het niet. En die zijn zeker niet zwak.

    Maar we gaan een beetje off-topic


    Ín zekere zin zijn ze dat wel, omdat ze niet met omstandigheden om kunnen gaan. In een andere zin niet: Ieder mens heeft een breekpunt. Waar ik aan de drugs en drank zou gaan om nog een beetje door het leven te gaan, heeft een ander, sterker iemand misschien alleen een weekje nodig om bij te komen. Maakt mij dat zwak? Niet precies. Eerder zwakker dan de ander. Een precieze grens van sterke en zwakke mensen kun je niet maken, omdat er geen norm is. Je kunt het alleen tussen mensen vergelijken, en constateren dat iemand ten opzichte van een ander een hoger of lager breekpunt heeft


    quidquid excusatio prandium pro