• ...dat sommige mensen het verschil niet weten tussen een grapje en een belediging.
    Wie heeft hier nog meer last van?

"Well, well. Look who we've got here!"

Tja, wat voor de een een grapje is kan voor de ander heel beledigend zijn of gevoelig liggen.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Storytime schreef:
    Tja, wat voor de een een grapje is kan voor de ander heel beledigend zijn of gevoelig liggen.

Daar bouw je toch een schild voor op in een vrije samenleving? Anders ben je in mijn ogen nogal een watje, als je helemaal niks kunt hebben. (bloos)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Storytime schreef:

"I shut my eyes in order to see.'

PrincessLuna schreef:
    (...)

Daar bouw je toch een schild voor op in een vrije samenleving? Anders ben je in mijn ogen nogal een watje, als je helemaal niks kunt hebben. (bloos)

Als je je hele leven gepest bent door de helft van de mensen die je kent, als zelfs je ouders er voor gezorgd hebben dat je amper zelfvertrouwen heb is dat niet zo makkelijk he.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Storytime schreef:
    (...)
    Als je je hele leven gepest bent door de helftiedereen van de mensen die je kent, als zelfs je ouders er voor gezorgd hebben dat je amper zelfvertrouwen heb is dat niet zo makkelijk he.

Meh, ik heb zat zelfvertrouwen. Heb het soms ook moeilijk als er heel lang of heel veel op me gezeikt wordt, maar ik denk zelf dat ik er juist sterker van ben geworden.

EN!

quidquid excusatio prandium pro

Storytime schreef:
    (...)
    Als je je hele leven gepest bent door de helft van de mensen die je kent, als zelfs je ouders er voor gezorgd hebben dat je amper zelfvertrouwen heb is dat niet zo makkelijk he.

Ik ben ook mijn hele leven gepest, tot op het randje van zelfmoord toe. Hoef je mij dus niet te vertellen. En alsnog heb ik er een schild voor op weten te bouwen.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

PrincessLuna schreef:
    (...)

Ik ben ook mijn hele leven gepest, tot op het randje van zelfmoord toe. Hoef je mij dus niet te vertellen. En alsnog heb ik er een schild voor op weten te bouwen.

Als jij dat nu (al) kan is dat heel fijn voor je maar niet iedereen kan dat.

PrincessLuna schreef:
    Jep. Mensen houden niet meer van grappen tegenwoordig. Hoe serieuzer, hoe beter. :W

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Illuminati schreef:
    Als mijn vrienden me serieus gaan nemen, blijft er níets over van hun zelfbeeld.
    Maar nee, eigenlijk geen last van. Nja, soms.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Storytime schreef:
    (...)

En dat is waarom ze het moeten leren. De wereld is hard (klinkt heel cliche, maar het is helaas waar) en mensen gaan heus niet aardiger tegen iemand doen omdat ze merken dat ze diegene pijn doen. Integendeel, meestal worden ze daardoor nog agressiever, nog gemener.

Storytime schreef:
    (...)

Get over it.

RainbowDash schreef:
    (...)

En dat is waarom ze het moeten leren. De wereld is hard (klinkt heel cliche, maar het is helaas waar) en mensen gaan heus niet aardiger tegen iemand doen omdat ze merken dat ze diegene pijn doen. Integendeel, meestal worden ze daardoor nog agressiever, nog gemener.

Geloof me, dat weet ik. Maar zo iets leer je niet zo snel, zeker niet als iedereen zo door blijft gaan.

Storytime schreef:
    (...)
    Geloof me, dat weet ik. Maar zo iets leer je niet zo snel, zeker niet als iedereen zo door blijft gaan.

Dat is wat ik bedoel met get over it. Er is maar een oplossing en dat is die. Eroverheen stappen en verdergaan. Hard worden. Geen 'watje' willen blijven. Of je moet er zin in hebben de rest van je leven zo behandeld te blijven worden?

Soms wel.
    Ik kan niet tegen sarcasme; sommige mensen kunnen dat niet plaatsen en dan word ik in de verkeerde situaties boos, héél boos

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Storytime schreef:
    (...)

PrincessLuna schreef:
    (...)

Dat is wat ik bedoel met get over it. Er is maar een oplossing en dat is die. Eroverheen stappen en verdergaan. Hard worden. Geen 'watje' willen blijven. Of je moet er zin in hebben de rest van je leven zo behandeld te blijven worden?

Plus: niet door iedereen aardig gevonden willen worden.