• weetniet of hier al een topic over is.


    &


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kan geen filmpjes bekijken :( Sloom internet

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 19:21 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De regels over de topic-titels;
    - Aan de titel moet te zien zijn waar het topic over gaat.
    - De titel mag niet misleidend zijn.
    - Overbodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan in titels. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de Nederlandse spellingsregels.


    Dus het is aangepast. ^-^


    Let the Night embrace you

    Hoe onthoud zij die tekst o-O
    Ik kan wel meezingen o-O
    Maar niet zonder muziek o-O dan weet ik het niet meer o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pusheen schreef:
    (...)

    Dus het is aangepast. ^-^


    Wat was de vorige titel dan?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Voor zo'n minimensje een best mooie stem, alleen ik kan er niet tegen als een kindje al zo dood van; now hit it. Weet niet waarom, krijg dan een beetje het idee dat die ouders ofzo haar dan zo daar toe pushen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Whut, dat refrein had ik niet aan zien komen.. Hoe oud is dat kind wel niet? En dan al zo'n stem?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, echt geweldig! Je merkt wel dat ze het in zich heeft om te zingen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bro schreef:
    Voor zo'n minimensje een best mooie stem, alleen ik kan er niet tegen als een kindje al zo dood van; now hit it. Weet niet waarom, krijg dan een beetje het idee dat die ouders ofzo haar dan zo daar toe pushen. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please