• Problemen met je netwerk verbinding - zoals UPC of KPN.
    Nou ik had het net nog, -trouwens de héle dag al- en ik werd helemaal gestoord! Ik kon niet eens aan mijn werkstuk! En nu ga ik woensdag dood o.o
    En ik ging voorwerk maken tegen de verveling en tv kijken, en lezen. Maar oh, wat miste ik de pc!
    Ik zou niet weten wat ik zou moeten als de computers afgeschaft werden ofzo ..

    Maargoed, iemand nog last daarvan? (krul)

    Geen last van laat je netwerk controlen hoe snel die loopt;)


    Some angels have no wings.

    Ja, had ik ook. Elke avond rond 8-9 uur normaal ook (UPC) Maar vandaag echt veel.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 20:33 ]


    Your make-up is terrible

    Geen last van.


    Take me to wonderland

    je kan als het goed is, je internet laten testen op zijn snelheid en kwaliteit enzo.


    Some angels have no wings.

    TeddyMurder schreef:
    Ja, had ik ook. Elke avond rond 8-9 uur normaal ook (UPC) Maar vandaag echt veel.

    Ja , irritant toch? Ik werd gek. o.o
    Ik heb dit gelukkig niet zo vaak .. ;o

    Secede schreef:
    (...)
    Ja , irritant toch? Ik werd gek. o.o
    Ik heb dit gelukkig niet zo vaak .. ;o


    Ja, echt de hele tijd, knipperend aan en uit. En langzaam. Maar ik heb het vaak, heel stom.


    Your make-up is terrible

    Hiphopqueen schreef:
    je kan als het goed is, je internet laten testen op zijn snelheid en kwaliteit enzo.

    Nee, dat maakt niks uit want dat heb ik al gedaan alleen het ligt gewoon aan de netwerk D:

    Ik niet. Maar blijf wel leven hoor anders overleef ik het. En zoveel anderen. ö


    we've only said goodbye with words

    Hiphopqueen schreef:
    je kan als het goed is, je internet laten testen op zijn snelheid en kwaliteit enzo.

    Nee, dat maakt niks uit want dat heb ik al gedaan alleen het ligt gewoon aan het netwerk D:

    Ik niet.


    your eyes are like stars in the night.