• Oogontsteking [en een iPod Classic] maar weetje, ik moet nu dus oogdruppels voor mijn oog, maar dat vind ik dood eng. En ja, ik ben eigenwijs, ik neem ze niet ^^' dan ga ik maar in een ziekenhuis liggen. Ik voel me net zo'n probleem kind nu. Anyway, wie heeft dat ook wel eens gehad?
    Vraag niet hoe het gekomen is, 't is nogal raar en moeilijk uit te leggen.

    Latersz. LL'

    Ik moest ook -.- Zelfs oogzalf, das pas eng hoor =O
    Oogdruppels vallen beste mee vindik.


    Your make-up is terrible

    Nee, nog niet gehad denk ik. Maar ik heb al wel eens een zandkorreltje in mijn oog gehad voor een twee weken ofzo. We waren toen op vakantie en dat was zo vervelend. Ik heb daar echt veel te lang mee rondgelopen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nog nooit, maar ik zou liever die druppels nemen dan dat ik in een ziekenhuis lig nadat mijn oog eruit is gehaald (A)


    -

    Ik raad je aan om ze te nemen want als dat uitzaait kan het zijn dat je blind wordt en / of een glazen oog moet x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik heb oogdruppels voor hooikoorts. Serieus stelt niets voor, ik lag vroeger te janken al sik ze moest X'D but it definetly beats hospital life dus ik zou ze maar nemen...


    BAM!

    Ten 1e:
    POST NUMMER 1000. [H]
    Ten 2e:
    Ik zou de oogdruppels doen. Zoels iedereen al zegt: Liever een druppel in je oog, dan met je kont in het ziekenhuis.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog nooit gehad eigenlijk.

    Wel heb ik elke maandag en dinsdag allemaal houtsnippers in me oog de hele dag door stage en geloof me, dat is ook zwaar irritant en soms zelfs pijnlijk.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Hierzo. in Zuid-afrika had ik iets in mijn oog gekregen en het bleef steken, dus ging ik dood van de pijn, maar ik moést en zou op safari gaan ! ö
    en toen ging ik mee, maar dat lijdde tot nog meer pijn, zijn we oogdruppels gaan halen en OPGELOST ! n_n


    All was well.

    Ik heb dat ook soms. Ik vind het niet erg om oogdruppels in te doen. Is helemaal niets aan. Doet geen pijn ofzo, alleen mssn een schrikje wnnr het in je oog komt. =D
    Maar ik ben lenzen gwn, dus ik zit sowieso vaak in me oog. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook iets met mijn oog ;d [/maar dat is een gesprongen ader]
    Maar ik heb dat nu echt al bijna 2 jaar ofzo ;o [/ja en we kwamen er begin februari pas achter]
    En ik moest zo'n oog zalf, en Duratears [/oogdruppels]
    die zalf valt best mee, maar die druppels, dat is zo'n gedoe >.<
    [/en btw, als het voelt alsof er zand op je oog ligt, dan voelt het echt vet lekker hoor (: ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nee nog nooit, maar wel oogdrupeltjes. Ze stellen niks voor, als ik jou was zou ik ze gewoon nemen. Als het uit de hand loopt en je ligt in het ziekenhuis bn je je oog straks kwijt O.o


    -

    Ik heb een blaasontsteking :3


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn vriendin had een jaar lang een oogontsteking. Ze deed er niets aan en toen ging het fout. Haar ogen traande constant, inplaats van alleen rondom haar ogen, zwelde ook haar wangen op. Haar ooglid werd volledig rood en uiteindelijk was het even geen make-up, lenzen en dat soort shit. En nu heeft ze nog steeds pijnlijke ogen en ze zijn echt vreselijk gevoelig. Oogpotlood kan ze bijna niet lijden.
    Dus ik zou die druppels maar nemen. (;


    Elegance is refusal.

    *raises hand*
    ik heb momenteel ook oogontsteking, al voor 1,5 week =.=

    en ik heb zalf, maar je moet t wel doen! ook al is het eng, t gaat dan ook sneller voor mij.


    i need you like a heart needs a beat.

    Die oogsruppels dpen niet zo'n pijn het brand en klein beetje en het ziet er erhger uit dn dat het is.