• Hallo allemaal!

    Ik ben al voor een lange tijd fan van rolluiken, en probeer er dan ook zoveel mgoelijk te spotten in Nederland. Sinds kort heb ik een website gemaakt met mijn filmpjes erover: http://www.youtube.com/Rolluikfan Ik hoop binnenkort daar ook mijn oude filmpjes op te zetten, maar daar heb ik nog problemen mee ivm de techniek.

    Mijn vraag was hierbij het volgende, zijn er mensen die ook rolluiken spotten? Zowel in Nederland als in het buitenland? Ik ben al lange tijd op het internet hiernaar op zoek, maar kan niks vinden. En dat terwijl er van bijna alle spot-hobbies wel websites en fora bestaan! (denk aan liften en roltrappen, bijvoorbeeld)

    Misschien weten jullie wat! En anders wil ik jullie graag wijzen op deze hobby die spannender is dan je denkt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 18:37 ]

    Ach Alwin toch, we weten allemaal dat jij over ons wil heersen, en we weten ook allemaal dat dat NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NOOOOOIT gaat lukken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ach Alwin toch, we weten allemaal dat jij over ons wil heersen, en we weten ook allemaal dat dat NIET NIET NIET NIET NIET NIET NIET NOOOOOIT gaat lukken.

    Alwin wordt mijn hoofdsteun. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    Ooooh meisjes toch, kom op! Alleen omdat iemand 39 is, is hij nog geen pedobear.
    En zo'n rare hobby is dat nu ook weer niet. Google eens "rare hobby's" en je gaat deze man 100% normaal vinden. :')
    Bijvoorbeeld:
    - Pluisjes aan je sok sparen
    - Vangrail eten
    - Bromvlieg bemiddelaar zijn
    - Buskleedjes sparen
    - Vinger- en teennagels sparen

    o-m-g!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Captain schreef:
    Ooooh meisjes toch, kom op! Alleen omdat iemand 39 is, is hij nog geen pedobear.
    En zo'n rare hobby is dat nu ook weer niet. Google eens "rare hobby's" en je gaat deze man 100% normaal vinden. :')
    Bijvoorbeeld:
    - Pluisjes aan je sok sparen
    - Vangrail eten
    - Bromvlieg bemiddelaar zijn
    - Buskleedjes sparen
    - Vinger- en teennagels sparen


    is dat mogelijk ?? vangrail eten, jummie :9~

    You sir, just made my day.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    You sir, just made my day.


    It's time to be happy again.