Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.
Omdat ze vinden dat het kinderachtig is, en omdat er teveel over gepraat word misschien? ik zou het niet weten! Ik ben er geen fan van, maar ook zeker geen hater! :') I'll become a pony soon.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”
Omdat we vroeger veel plaatjes posten in andere topics Wat we nu niet meer doen
Dus eigenlijk moeten mensen ons emt rust laten en moeten wij andere mensen emt rust laten en dan is het opgelost.
Hugs for all!
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
StoryBelle schreef:
Omdat we vroeger veel plaatjes posten in andere topics Wat we nu niet meer doen
Dus eigenlijk moeten mensen ons emt rust laten en moeten wij andere mensen emt rust laten en dan is het opgelost.
Hugs for all!
Misschien doe jij het niet meer, maar er zijn er een paar -kuch- Alwin -kuch- die daar opmerkingen over blijven maken en plaatjes erover blijven posten ook in andere topics.
Misschien doe jij het niet meer, maar er zijn er een paar -kuch= Alwin -kuch- die daar opmerkingen over blijven maken en plaatjes erover blijven posten ook in andere topics.
Ponys zijn erg leuk als je 5 bent. Ook is het leuk als je ouder bent en het om iets onserieus gaat.
Het is niet leuk als mensen doordraven. En daar heb ik een hekel aan.
Assassin schreef:
Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.
StoryBelle schreef: hoewel ik het met alwin eens ben dat Mitchell zwaar onder de plak zit
As je me bewijst geeft dat alwin weer off-topic pony plaatjes post kan ik hem er op aanspreken.
Er is namelijk gezegt dat dit neit meer zou gebeuren.
Dat is niet zo, hij mag zelf weten wat hij leuk vind. Hij heeft die ponies ook even leuk gevonden, maar hij vond al snel de grap er af gaan. Ik vind het persoonlijk dan ook meer iets voor (jonge) meisjes dus ik kan het wel begrijpen.