• Oke mensen vinden dat ik aandacht zoek ik vertel even 1 ding die ik vandaag op strand gedaan heb . heb buitensex gehad ik ben stoer jeweetzelf (dance)

    Ik ken leuk lief doen. maar ik een gegeven moment word ik agessief

    Horrorshit schreef:
    gaat om de tekst kanker emo


    1. Ik heb geen kanker
    2. Ik ben geen emo. Voglens mij snap je niet eens wat dat woord inhoud. :W
    3. Leer Nederlands.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    gaat om de tekst kanker emo

    Nu ga je echt te ver!

    Horrorshit schreef:
    dit liedje zegt genoeg wat ik over jullie denk lijk net of ik die tekst heb geschreven zo voel ik me .



    Schat, ik heb geen liedjes nodig om te vertellen hoe erg je me nu irriteert, (joehoe)

    Horrorshit schreef:
    dit liedje zegt genoeg wat ik over jullie denk lijk net of ik die tekst heb geschreven zo voel ik me .


    Oe oe oe,ik heb een geniaal idee. GA WEG.
    Je mag ons niet wij jouw niet dus, en dit is zo simpel zelfs jij kan dat begrijpen,hou de eer(uhm) aan je zelf en ga dan weg


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Agressief? Via internet? Krijgen we zo een hand door ons scherm heen ofzo? :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Horrorshit schreef:
    dit liedje zegt genoeg wat ik over jullie denk lijk net of ik die tekst heb geschreven zo voel ik me

    Volgens mij kán jij niet eens een tekst schrijven --"


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Horrorshit schreef:
    gaat om de tekst kanker emo

    Hoe durf jij zoiets te zeggen over iemand die je nog nooit hebt ontmoet?!

    Horrorshit schreef:
    gaat om de tekst kanker emo

    ahja, gaat ge nu mense die ge nie eens kent zitte uitkakke vr kanker emo
    hoe laag kunt ge zinke


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    ik steek je huis in de fik

    Horrorshit schreef:
    gaat om de tekst kanker emo


    Nu ga je écht te ver D:

    Hoeveel van die foute topics ga je nog aanmaken op een avond? Je bent anders al goed bezig. Precies of mensen geven iets om dat wat jij hier nu even in de schijnwerper zet. Deze site draait niet volledig om seks hoor moest je dat denken? Daar bestaan andere sites voor. Zoek maar eens op google.


    Tears are words the heart can't say.

    Caine schreef:
    Agressief? Via internet? Krijgen we zo een hand door ons scherm heen ofzo? :W


    Nee, een mes. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    vergeet neit in haar fotoboek te kijken (wbw) Je schrikt je dood.

    HAHA, nu durf ik helemaal nooit meer door het donker.. Ze kijkt wel een beetje eentonig zeg, telkens dezelfde foto's lijkt het.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Horrorshit schreef:
    ik steek je huis in de fik

    I'm so scared.