• Oke mensen vinden dat ik aandacht zoek ik vertel even 1 ding die ik vandaag op strand gedaan heb . heb buitensex gehad ik ben stoer jeweetzelf (dance)

    One word: Baka!(bloos)

    Horrorshit schreef:
    sorry ik ben beetje dronkuh

    @Crushed: i love you now. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    @Crushed: i love you now. :Y)

    Lizz, ik hield al van je op het moment dat je het Drarrytopic in kwam gestormd. :3
    DON'T YOU REMEMBER ME?!
    -de legertalk- ? :')

    Crushed schreef:
    (...)
    Lizz, ik hield al van je op het moment dat je het Drarrytopic in kwam gestormd. :3
    DON'T YOU REMEMBER ME?!
    -de legertalk- ? :')


    I do, but i got deleted from the Drarrylsit (no_chears) Oh well, STILL LOVE YOU


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    owja ik wil even de waarheid vertellen. ik kreeg echt aangeboden om filmpje te maken (zonder grap of liegen) aleen ik doe het niet . geld is lekker maar ik ken me grens

    StoryBelle schreef:
    (...)

    I do, but i got deleted from the Drarrylsit (no_chears) Oh well, STILL LOVE YOU

    WAAROM?! Noooooooo! <3

    Horrorshit schreef:
    (...)

    niet alle oostblokkers zijn hetzelfde . ik dacht de heletijd dat jij meisje was terwijl je jongen bent

    Dude, ik ben EEN meisje. Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een jongen ben?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Horrorshit schreef:
    owja ik wil even de waarheid vertellen. ik kreeg echt aangeboden om filmpje te maken (zonder grap of liegen) aleen ik doe het niet . geld is lekker maar ik ken me grens

    Dus dan heb je alsnog gelogen.

    Crushed schreef:
    (...)
    WAAROM?! Noooooooo! <3


    I dunno? o.o
    mijn computer ging dood, en dat vermelde ik het in een van de Drarry topics, dat ik daarom even neit aanwezig was. en toen ik terug kwam was ik weg (no_chears)

    @Horrorwhatever: I don't believe you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Storytime schreef:
    (...)
    Dude, ik ben EEN meisje. Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een jongen ben?


    dude praat niet tegen mij als een emo . 2 jij zeg vriendin daarom dacht ik dat

    Storytime schreef:
    (...)
    Dude, ik ben EEN meisje. Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik een jongen ben?

    Haha, fail. :'D

    als gij uzelf stoer vindt is da zo, ma kvind tog da ge begint 't overdryve zeh (srry voor de mensen die mij niet verstaan, moest er gewoon even in het dialect uit)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Horrorshit schreef:
    (...)

    dude praat niet tegen mij als een emo . 2 jij zeg vriendin daarom dacht ik dat


    NEDERLANDS. Learn it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Beetje aandachtsgeil hoor.(kitty)