• LOVE YOU ALL GIRLS.
    And thank you, One direction.
    for let us be your fan.
    and meet eachother.
    <3


    Some things are changing too much.

    WOOOOOOOOOOOOH. <333


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    BAMMMM <'3


    They were never in fact homeless

    YEAHHH


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    haha.
    KABOEEEEEEM (:


    Some things are changing too much.

    BBAAAMM


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    kaboembambam

    MORGEN(yeah)(yeah)(yeah)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Dus, wie woont er in delft of omgeving, en kan mij straks even gezelschap houden in de stad ofzo?


    Some things are changing too much.

    Veiligheid staat bij ons voorop bij het event van morgen. Daarom zullen er twee aparte ingangen zijn voor mensen met en mensen zonder code. Deze staan duidelijk aangegeven bij Hotel Arena. Mensen met een code kunnen dus gegarandeerd naar binnen in een aparte rij en kunnen dus gewoon op de normale tijd aankomen. Daarnaast maken wij gebruik van professionele beveiliging die jarenlang ervaring heeft opgedaan in het beveiligen van festivals als Pinkpop en concerten als Justin Bieber. We willen er een prachtig event van maken, dus probeer rustig te blijven en denk aan je mede-fans. Verder willen we benadrukken dat het een GRATIS event is en er dus geen codes worden verkocht. Codes die toch te koop worden aangeboden worden ongeldig verklaard. Je kan morgen tijdens het event live meepraten op Twitter via de hashtag #1DinHolland


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    Dus, wie woont er in delft of omgeving, en kan mij straks even gezelschap houden in de stad ofzo?
    Sorryy hahah. Ik woon er weetikhethoeveel kilometer vandaan. Weet haast niet waar het ligt :$


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Serieus, dit maakt me momenteel best verdrietig haha maar ik gun het jullie allemaal <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    Serieus, dit maakt me momenteel best verdrietig haha maar ik gun het jullie allemaal <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    Ik gunde het jou nog meer..
    <33


    Some things are changing too much.

    Houis schreef:
    Veiligheid staat bij ons voorop bij het event van morgen. Daarom zullen er twee aparte ingangen zijn voor mensen met en mensen zonder code. Deze staan duidelijk aangegeven bij Hotel Arena. Mensen met een code kunnen dus gegarandeerd naar binnen in een aparte rij en kunnen dus gewoon op de normale tijd aankomen. Daarnaast maken wij gebruik van professionele beveiliging die jarenlang ervaring heeft opgedaan in het beveiligen van festivals als Pinkpop en concerten als Justin Bieber. We willen er een prachtig event van maken, dus probeer rustig te blijven en denk aan je mede-fans. Verder willen we benadrukken dat het een GRATIS event is en er dus geen codes worden verkocht. Codes die toch te koop worden aangeboden worden ongeldig verklaard. Je kan morgen tijdens het event live meepraten op Twitter via de hashtag #1DinHolland
    Ik ga niet eens op twitter morgen, denk ik :$


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChelseaPayne schreef:
    Serieus, dit maakt me momenteel best verdrietig haha maar ik gun het jullie allemaal <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


    ik snap dat je je super ellendig voelt en alles ):
    zou ik ook hebben, en ik vind het zo kut voor jou.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik gunde het jou nog meer..
    <33


    weet je, haha het is echt dramatisch gesteld met me,
    nu zit ik met het zinnetje everything happens for a reason in mijn hoofd
    dus dit alles dat ik niet kan gebeurd met een reden

    & OMGOD SORRY MENSEN DAT IK ZO DEPRESSIEF DIE, hahaha ben het zelf al beu haha


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    (...)Ik ga niet eens op twitter morgen, denk ik :$

    Same here ;D


    i'm broken, do you hear me.