Oke mensen vinden dat ik aandacht zoek ik vertel even 1 ding die ik vandaag op strand gedaan heb . heb buitensex gehad ik ben stoer jeweetzelf
-
1 okt 2011 - 22:381 okt 2011 - 22:54
ls ik nuchter ben . ben ik agressef als een pittbul . jullie kennen mij nog niet he . ik loop me mes buiten in me zak hahahha
1 okt 2011 - 22:54StoryBelle schreef:
(...)
Mijn bek is dicht, ik type. (bloos) [/smartass mode]
Je bent een beetje zielig, kun je even normaal Nederlands typen?
Hahahaha ik moest heel hard lachen (bloos)1 okt 2011 - 22:54Horrorshit schreef:
ls ik nuchter ben . ben ik agressef als een pittbul . jullie kennen mij nog niet he . ik loop me mes buiten in me zak hahahha
Grappig man.1 okt 2011 - 22:55Horrorshit schreef:
So? this is the internet. NO ONE GIVES A FUCK.Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
1 okt 2011 - 22:55Horrorshit schreef:
(...)
ik ben beete aangeschoten kan je even je bek dicht houden please iedereen .
Ik weet niet of je het begrijpt maar als je een topic aanmaakt dan reageren er mensen op."In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
Jij faalt, hehe :'DNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
-Oeh, bang-
Ik heb een mes langs me bed, en ik kan slaan met me BB (wbw)1 okt 2011 - 22:55lach maar verder weet wel ik heb altijd me mes bij me
(quote)"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
1 okt 2011 - 22:56Horrorshit schreef:
lach maar verder weet wel ik heb altijd me mes bij me
En wat ga je daarmee doen? Dit is het internet, schat. (bloos)[ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 22:56 ]
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Wat leuk :'DDNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
ik voel me echt bedreigd nuEveryone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
Haha nu ben je stoer hoor!
So what!Dit is internet en ik zit veilig in mijn huisje(bloos)"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
1 okt 2011 - 22:561 okt 2011 - 22:56