• Mijn vader is oud. En dan bedoel ik echt oud, voor iemand met een dochter van 15. Nu is mijn halfbroer 27, maar dan is mijn vader nog steeds 58. En mannetjes van 58 die mogen niet meer zoenen. Maar mijn vader trekt zich daar niks van aan, haalt een nieuwe vriendin binnen 10 jaar jonger, vraag me niet hoe hij het doet en gaat zitten zoenen in de keuken -.- Ik liep dus heel rustig daarheen om wat te drinken te pakken, zitten ze naast - half op - elkaar. Ik bedoel, ik vind het leuk voor mijn vader, maar ik hoef niet alles mee te krijgen.

    Hebben jullie nog last van kleffe stiefvaders/moeders? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 1:51 ]


    -

    *Kijkt naar stiefvader* ... Je wilt hier geen serieus antwoord op van mij.

    Anyway... Must be gross to watch XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ja, mijn moeders vriend. neem me niet kwalijk maar zijn huiskleur is like waaay donker. Vroeger kon ik het goed met hem vinden totdat hij mijn moeder begon te daten. nu mag ik hem dus niet meer. en ja klef doen ze! en arrogant dat ik hem vind. Toen ze mijn telefoon steelde deed hij net alsof hij pecies weet hoe je erachterkwam wie het stal.


    -

    Oke, denk dat je teveel info hebt gekregen van je stiefpa.
    Euhm nee nooit meegemaakt..

    Mijn pa is 54.. Mijn zus is 22. mmkay.


    SLOAN.

    Ieuw, that's gross!

    Nope, mijn ouders zijn nog bij elkaar en heel gelukkig, maar ze gaan niet zitten zoenen in de keuken gelukkig.


    I was an angel living in the garden of evil

    Mijn vader word maandag ook 58 en ik ben ook 15 ;p maar hij vind gelukkig zelf dat hij geen vriendin meer hoeft, maar mijn moeder heeft een vriend en hun doen wel altijd heel klef (me moeder niet maar hij wel) dan zit hij de heletijd; ' schatje, liefje' enzovoort :/ echt heel irritant!


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    mijn vader is ook in de 50, mijn half broer is 26, mijn half zus is 24,
    ik ben 15 en mijn zusje is 13.
    en mijn vader en moeder verschillen 15 jaar van elkaar...
    en ik vind het niet erg>____<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben zeventien, en mijn vader word in december 43, Mijn mama is 41 geworden. Dat valt toch nog mee? En mijn ouders zie ik nooit echt zo zoenen. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn vader is 41 en mijn moeder 32, maar ik zie ze nooit zoenen :'D Gelukkig maar


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn pa is 40, mijn ma 34, ik 15 en mijn oudste zus 18 :'D Ik kan tegen de klefheid van mijn ouders, ze doen maar (:


    Olive

    Mijn vader is 44 mijn moeder 40 en mijn 2 broere 23 en 21 en mijn zus is vandaag net 19 en ik ben 15, duus. En mijn ouders doen ook vaak klef en dan zeg ik steeds 'ik vind het echt goor.' want ik vind het echt vies als ik hun zie zoenen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 10:52 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik werd een keer rond 3 uur 's nachts wakker, omdat ik lawaai hoorde in de kamer naast me. Hoorde ik mijn vader tekeergaan met z'n nieuwe vriendin die bleef slapen -.-' En dat is toch wel aardig traumatiserend voor een meisje van 12 :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar en het enige wat ze bij ons in de buurt doen is een klein kusje op de mond. Dat vind ik wel schattig ^_^


    Happy Birthday my Potter!

    Gelukkig niet, hahaha. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    mijn ma is 42 en pa is nu 44. Ze kussen wel. das niet irri. maar dan gaat hij frummelen en dan zitten of staan ze in de woonkamer waar we tv kijkne :$ En dan roep ik altij': ey leuk dat jullie van elkaar houden maar frummelen doen we snachts als ik er maar geem last van heb.xD ben 14 broer net 16


    Change is for weirdos ~ Niall Horan