• Mijn vader is oud. En dan bedoel ik echt oud, voor iemand met een dochter van 15. Nu is mijn halfbroer 27, maar dan is mijn vader nog steeds 58. En mannetjes van 58 die mogen niet meer zoenen. Maar mijn vader trekt zich daar niks van aan, haalt een nieuwe vriendin binnen 10 jaar jonger, vraag me niet hoe hij het doet en gaat zitten zoenen in de keuken -.- Ik liep dus heel rustig daarheen om wat te drinken te pakken, zitten ze naast - half op - elkaar. Ik bedoel, ik vind het leuk voor mijn vader, maar ik hoef niet alles mee te krijgen.

    Hebben jullie nog last van kleffe stiefvaders/moeders? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 1:51 ]


    -

    mijn moeder is 60 o.O

    en mijn ouders geven alleen nog een kus op de mond
    verder niets

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 11:55 ]

    Lovelyxxx schreef:
    Ieuw, that's gross!

    Nope, mijn ouders zijn nog bij elkaar en heel gelukkig, maar ze gaan niet zitten zoenen in de keuken gelukkig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn vader is 50 en mijn stiefmoeder is 39.

    Ja.....

    Ze zijn kleff maar ik vind het geweldig en ben blij voor ze.

    Ik en mijn vriend zijn ook kleff dus hebik geen recht van spreken.

    Mijn vader is 50 en mijn moeder 45(krul)
    Ze zijn gelukkig niet zo


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vader is 47 en mijn moeder 42.
    Ze zoenen best wel vaak; bah.
    Maarjaah; beter dan dat ze elkaar negeren.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Leafeon schreef:
    Mijn vader is 50 en mijn moeder 45(krul)
    Ze zijn gelukkig niet zo
    blondie pa is 51 :'D

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:01 ]


    Shoganai i ne~

    Kathryn schreef:
    Mijn pa is 40, mijn ma 34, ik 15 en mijn oudste zus 18 :'D Ik kan tegen de klefheid van mijn ouders, ze doen maar (:

    Was je moeder dan 16 toen ze je broer kreeg?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn vader is 63 en mijn moeder 48. Maar mijn pa ziet eruit als 50, en gedraagt zich nog steeds als een jonge vent. Mijn ouders zien er allebei hip uit en zullen zichzelf nooit voor lul zetten.
    Nou ja. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee gelukkig niet. Bij mijn moeder spreekt altijd ergens anders af met dr dates :'D


    -

    O, en ik ben nu 18, dan kunnen jullie fijn gaan rekenen. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ligt lachend op de grond.
    -Nee sorry, daar heb ik geen last van. Mijn ouders zijn af en toe klef, maar dat boeit me allang niet meer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn pa is 50, mijn ma 45 en mijn oudste zus 18. Maar sinds het al een hele tijd serieus scheef zit tussen mijn ouders, heb ik geen last van dat kleffe gedoe.

    Iemand in mijn klas zijn moeder is getrouwd met iemand die 16 jaar jonger is ofzo en dat vinden ze ook niet erg? :')


    All was well.

    Broomstick schreef:
    Iemand in mijn klas zijn moeder is getrouwd met iemand die 16 jaar jonger is ofzo en dat vinden ze ook niet erg? :')


    Mijn pa ook.

    En boeie.

    Ok bij mij is het minder maar even goed.

    Helemaal niet. Mijn ouders hebben het meest droge, saaie huwelijk dat je je kunt voorstellen. Ze houden elkaar's handen niet eens vast. Laat staan dat ze zitten te zoenen... Knuffels? Ja, van die vriendschappelijke. Najah, beter dan dat je ze elke dag elkaar af ziet lebberen wat dat is gewoon... ieuw.

    By the way, m'n moeder is 51 terwijl mijn vader 63 is... En ik ben 15.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:37 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.