• Oke, I have a problem..
    ik heb dus een half jaar in Brighton gestudeerd en heb daar een superlieve jongen ontmoet die ook op mijn school zat en uit Italie komt. we spreken dus engels tegen elkaar, geen enkel probleem..het probleem is dat hij nu in London zit en ik hier..we gaan nu een half jaar met elkaar maar het is zo moeilijk om een langeafstandrelatie vol te houden als je elkaar niet kan zien..!(kind of the point bij een lange afstandsrelatie mja..) Ik begin dus steeds te twijfelen of ik wel nog gevoelens voor hem heb..want soms lijkt het alsof ik geen vriendje heb omdat ik hier alles alleen doe en ik hem nooit zie..wat denken jullie, is zo;n relatie vol te houden?

    Ik denk het niet. Maar als het echt liefde is zouden jullie probern bij elkaar te komen. En bijvoorneeld allebei in Engeland gaan wonen.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    Ik denk het niet. Maar als het echt liefde is zouden jullie probern bij elkaar te komen. En bijvoorneeld allebei in Engeland gaan wonen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fauna schreef:
    Ik denk het niet. Maar als het echt liefde is zouden jullie probern bij elkaar te komen. En bijvoorneeld allebei in Engeland gaan wonen.


    I solemny swear i am up to no good

    Fauna schreef:
    Ik denk het niet. Maar als het echt liefde is zouden jullie probern bij elkaar te komen. En bijvoorneeld allebei in Engeland gaan wonen.


    your eyes are like stars in the night.

    Fauna schreef:
    Ik denk het niet. Maar als het echt liefde is zouden jullie probern bij elkaar te komen. En bijvoorneeld allebei in Engeland gaan wonen.
    yup mee eens (x