• Cover ?
    Ik probeer deze 4 foto's bijelkaar te krijgen wat niet lukt, en het kleurig te maken. Iemand verstand van dit soort dingen?






    & Dan Je deteste ma vie erop.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 13:12 ]

    Er staan geen vier foto's
    En nee, daar heb ik absoluut geen verstand van


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    & Deze:

    FilmReel schreef:
    Er staan geen vier foto's
    En nee, daar heb ik absoluut geen verstand van


    Ja, er kon maar 3 foto's in een berichtje (:

    Nou, niemand (puh)

    Ik kan het wel, maar ik ben niet zo heel geweldig erin, dus kan niet geweldig worden :3


    SLOAN.


    Bedoel je net als deze?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Scootaloo schreef:


    Bedoel je net als deze?


    Jaaa =D

    Parabatai schreef:
    Ik kan het wel, maar ik ben niet zo heel geweldig erin, dus kan niet geweldig worden :3


    Maakt niet uit of je er geweldig in bent =D

    nobody?

    Dat is echt keimoeilijk...

    En omdat ik net wakker ben kan ik niets voor je doen...

    Eh fuck, heb geen modem hier, anders had ik 't effe voor je gedaan. Voor de lui die 't willen maar het nog niet kunnen: (Photoshop Cs5) foto's over elkaar gooien, soms her en der wat wegcroppen en opacity veranderen. Van 100% naar minder, zodat je dat transparante effect krijgt. Met Hue/saturation klooien om kleur te wijzigen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 9:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste



    Ik heb geprobeerd (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    C18 schreef:
    Eh fuck, heb geen modem hier, anders had ik 't effe voor je gedaan. Voor de lui die 't willen maar het nog niet kunnen: (Photoshop Cs5) foto's over elkaar gooien, soms her en der wat wegcroppen en opacity veranderen. Van 100% naar minder, zodat je dat transparante effect krijgt. Met Hue/saturation klooien om kleur te wijzigen.


    Ja, maar hij is duur eigenlijk haha ,