• Mijn vader is oud. En dan bedoel ik echt oud, voor iemand met een dochter van 15. Nu is mijn halfbroer 27, maar dan is mijn vader nog steeds 58. En mannetjes van 58 die mogen niet meer zoenen. Maar mijn vader trekt zich daar niks van aan, haalt een nieuwe vriendin binnen 10 jaar jonger, vraag me niet hoe hij het doet en gaat zitten zoenen in de keuken -.- Ik liep dus heel rustig daarheen om wat te drinken te pakken, zitten ze naast - half op - elkaar. Ik bedoel, ik vind het leuk voor mijn vader, maar ik hoef niet alles mee te krijgen.

    Hebben jullie nog last van kleffe stiefvaders/moeders? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 1:51 ]


    -

    Dit topic gaat niet over oudevaders/moeders, maar over kleffevaders/moeders mensjes :'3

    SweetieBelle schreef:
    Ik werd een keer rond 3 uur 's nachts wakker, omdat ik lawaai hoorde in de kamer naast me. Hoorde ik mijn vader tekeergaan met z'n nieuwe vriendin die bleef slapen -.-' En dat is toch wel aardig traumatiserend voor een meisje van 12 :'D

    Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad O_O


    -

    hahaha, door die streep d8 ik dat er 40 jaar jonger stond, in plaats van 10

    dat zou pas erg zijn

    nope, maar iewl dat is zo ranzig


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dragonair schreef:
    hahaha, door die streep d8 ik dat er 40 jaar jonger stond, in plaats van 10

    dat zou pas erg zijn


    ooh, ik dacht dat er 40 stond hahaha, (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Valt mee, maar soms staan mijn ouders eens te knuffelen of kusjes geven of zo en dan roepen mijn zusje en ik; 'IEWL' en dan gaan ze juist heel erg veel lebber-geluidjes maken en elkaars face likken en zo :W

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:45 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lovelyxxx schreef:
    Ieuw, that's gross!

    Nope, mijn ouders zijn nog bij elkaar en heel gelukkig, maar ze gaan niet zitten zoenen in de keuken gelukkig.


    I love you Irem

    Noooooit gehad, wel dat ze elkaar eens een kus geven, maar niet zoenen ;p Heb ze ook nog nooit het horen doen ofzo, in tegenstelling tot anderen.
    Dus ik mag me gelukkig prijzen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nee mijn ouders zijn normaal (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn moeder eerder met haar ex-vriend. Grr. Ik vind het al erg genoeg dat er condooms op de kamer staan. Maar dan kom je gewoon de huiskamer binnen en dan vindt je ze in de staat dat ze die dingen net willen gebruiken zeg maar. Shocking xd.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:13 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn moeder is 56 en ik ben 15.


    your eyes are like stars in the night.

    Eh even denken, mijn moederse man, mijn stiefpa is geweldig maar vaak doen ze ook zo klef, gelukkig woon ik nu op mezelf :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lovelyxxx schreef:
    Ieuw, that's gross!

    Nope, mijn ouders zijn nog bij elkaar en heel gelukkig, maar ze gaan niet zitten zoenen in de keuken gelukkig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn vader is 52, mijn moeder 40 o_o
    Trouwens, ik ben 13 ;D

    Mijn vader is 59 en mijn broertje is 15. Ik heb een halfbroer van 37.. Maar gelukkig zijn mijn ouders nog bij elkaar, dus ik heb geen last van een stiefmoeder die mijn pa af zit te lebberen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    iPotter schreef:
    (...)
    Was je moeder dan 16 toen ze je broer kreeg?


    Nee, 17. Wel 16 toen ze mijn zus kreeg.


    Olive