• Ik ben vandaag 14 geworden (: en ik heb een poesje gekregen! ik ben er zo blij mee! Alleen, het is een jongetje en ik wil hem dus ook een jongensnaam geven.. Weten jullie leuke namen?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 8:00 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Gefeliciteerd! Vroeger toen ik nog klein was had ik er ook een en die heette Pickachu, maar dat is vast te kinderachtig voor jou xd
    Een vriendin van mij haar poesje is ook een jongen en die heet Diesel.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Gelukkige verjaardag :3 Noem hem gewoon Kat, of Potlood, of iets heel droogs :3 Cornflakes misschien.


    Olive

    Noem hem timber.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mika
    Loebas
    Rakker
    oke, deze namen schoten me gewoon even te binnen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kathryn schreef:
    Gelukkige verjaardag :3 Noem hem gewoon Kat, of Potlood, of iets heel droogs :3 Cornflakes misschien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gefeliciteerd!

    de poezen die ik had heette : punky & dinky D:


    My heart is yours and so am I

    Gefeliciteerd!!

    Onze katten heetten Dipsy, Pantoffel, Shere Khan en Kanon.
    Shere Khan (spreek uit als: Sjerkaan) heb ik altijd heel mooi gevonden. Het betekend heerser van de jungle, dus zo'n naam is altijd wel leuk voor een stoere kat.
    Misschien kan je stoere woorden vertalen met een vertaler naar vreemde talen? Daar kunnen mooie dingen uit komen.


    Kanon is Japans en wordt geschreven met de twee Chinese tekens voor muziek en bloemen.
    http://tangorin.com/
    Op deze site kan je bijvoorbeeld mooie woorden als Valiant, brave, .. intypen en dan krijg je de Japanse vertaling met de Chinese tekens erbij. Daar kunnen erg mooie woorden tussen zitten. :3

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 9:29 ]


    Let the Night embrace you