• iemand te meeten? stel je hebt een hele goede vriendin/vriend via internet, of een relatie ofzo, hoe is het dan om diegene te ontmoeten? ik ga deze winter zelf ook iemand ontmoeten die ik ken van internet maar ben echt.. tsja, zenuwachtig.. al hoeft dat niet want we gaan naar de Efteling en daar is het ALTIJD leuk! x'] Iemand hier ervaring mee? oh en wat zeg je eigenlijk als je elkaar dan ziet? :'D TELL ME EVERYTHING.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:22 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb één keer iemand, tenminsten wel voor twee keer dan haha, gemeet en dat was echt super gezellig. Dit was Marleen, ook actief op Quizlet. We hadden echt al bijna een halfjaar contact met elkaar, dus het lag allemaal helemaal goed enzo. Ik denk als je zeker weet dat er niks fout kan gaan, dat het allemaal heel leuk wordt. Veel plezier!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik was eerst heel zenuwachtig. Maar dat bleek achteraf totaal niet nodig want het was ontzettend gezellig. En sindsdien hebben we vaker afgesproken. :3

    Eng xdp.
    -Kan haar eerste meeting nog herinneren-

    Zenuwslopend 8D Nah, uiteindelijk valt het altijd heel erg mee (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben in het begin altijd heel zenuwachtig. Ik heb behoorlijk veel internet meetings gehad, maar dat gaat nooit weg bij mij.
    Het is uiteindelijk wel altijd gezellig geworden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nephthys schreef:
    Eng xdp.
    -Kan haar eerste meeting nog herinneren-

    Tell me about it? ö

    @Perkamentus, dat is mooi! :'D ik zou ook niet weten waarom het fout zou gaan.. :'B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb drie keer gemeet. Het was echt super spannend natuurlijk, maar het liep allemaal goed af (: Het was echt heel leuk! (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eerst zenuwachtig want ze kwamen naar mij toe XD en toen was het raar..
    Ik heletijd vragen van; waar gaan we heen ? XD
    Terwijl hun de weg hier niet wisten alleen ik xd
    Verder grappig ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Best spannend in het begin, maar uiteindelijk is het altijd wel leuk ^^ Ik heb al heel wat mensen gemeet van internet (ook andere sites) en het was altijd leuk (:


    -

    Ik vond het eigenlijk niet spannend, want we kenden elkaar al redelijk goed en ik wist dat het geen pedo's zouden zijn :'D


    SLOAN.

    Het mooiste is dat je hun karakter leert kennen op het forum, vaak dan, en daarna ontmoet je hun. En ze zijn leuker dan de mensen waar jij mee omgaat, voor mij was dat zo dan. Want de meeste die ik ken zijn arrogant meisjes die negatief kijken op de wereld, good life. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Leeeeeeuk!

    het is echt leuk :'D
    maar de mensen blijken altijd anders dan je verwacht


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb ontzettend vaak met vriendinnen van internet afgesproken en dat was altijd heel erg leuk! ;D


    Smile and live.

    Haha, aan het begin een beetje vreemd om dan echt met iemand te praten, maar na 10 minuten went het en is het super gezellig :D

    Haha, ervaring met Marije!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.