• Zie dit:

    BRING 1D TO HOLLAND
    We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken.

    Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden.

    Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden.


    Dat ga ik dus zeker doen!! Hopen dat ik geselecteerd word! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 15:29 ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Succes dan. :Y)


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Succes dan. :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    -pokerface- Ik had net helemaal alles geregeld met werk en hoe laat er zijn. Komt dit. K wordt vast niet uitgeloot. ;-;


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    -pokerface- Ik had net helemaal alles geregeld met werk en hoe laat er zijn. Komt dit. K wordt vast niet uitgeloot. ;-;


    Ik hoop het van wel! Ik ga echt duimen, want ik baal er echt van dat ik die zaterdag dus dat bandje niet kan halen -,-


    You never fail, unless you keep trying...

    Oh WACHT! Hilversum gaan gewoon helemaal niet door! Alleen die mails nog! :0


    You never fail, unless you keep trying...

    Dus als iemand zin heeft mag hij/zij mij ook wel opgeven in de mail! (:
    Als je zelf ook gaat natuurlijk!


    You never fail, unless you keep trying...

    Kan het ook dat ik me opgeef zonder dat ik wil en het aan iemand anders geef? :Y)

    Nephthys schreef:
    Kan het ook dat ik me opgeef zonder dat ik wil en het aan iemand anders geef? :Y)


    Nee want de codes die je krijgt zijn persoonsgebonden, en kunnen dus niet aan iemand anders gegeven worden...


    You never fail, unless you keep trying...

    Dat vind ik fijn. Want ik kon niet.


    Food.

    Het is eigenlijk ook wel stom. Eerst gaan ze bij optie één dom gaan zeuren en negatieve reacties plaatsen, maar als dít komt gaan ze nog meer zeuren. Ik was al blij met dat vorige en door een paar mensen kan dat ook niet. Nu is het meer een win situatie, en geen moeite die fans doen voor hun favoriete band. Echt, ze moeten maar bij hun moeder zeuren ofzo, en niet op Facebook die mensen afkatten. Het vorige was veel beter, nu is het 1 op de 10 dat ik en mijn andere vriendinnen worden uitgekozen..


    We accept the love we think we deserve.

    Wacht, wat heb ik gemist?
    Ik snap er niks meer van, eerst moest je naar hilversum ofzo.
    En nu dit, :l.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:15 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Nephthys schreef:
    Kan het ook dat ik me opgeef zonder dat ik wil en het aan iemand anders geef? :Y)


    Dan gaan wij samen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Louisholic schreef:
    Het is eigenlijk ook wel stom. Eerst gaan ze bij optie één dom gaan zeuren en negatieve reacties plaatsen, maar als dít komt gaan ze nog meer zeuren. Ik was al blij met dat vorige en door een paar mensen kan dat ook niet. Nu is het meer een win situatie, en geen moeite die fans doen voor hun favoriete band. Echt, ze moeten maar bij hun moeder zeuren ofzo, en niet op Facebook die mensen afkatten. Het vorige was veel beter, nu is het 1 op de 10 dat ik en mijn andere vriendinnen worden uitgekozen..


    Inderdaad. Ik vind het raar en belachelijk. Je zult zien dat er mensen zijn die zich opgeven en uiteindelijk toch niet kunnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    BubblyBubble schreef:
    (...)

    Nee want de codes die je krijgt zijn persoonsgebonden, en kunnen dus niet aan iemand anders gegeven worden...


    Echt wel, neem de naam van diegene over en je merkt het niet.


    SLOAN.

    dit is zo gefuckt


    Jus drein jus daun