• iemand te meeten? stel je hebt een hele goede vriendin/vriend via internet, of een relatie ofzo, hoe is het dan om diegene te ontmoeten? ik ga deze winter zelf ook iemand ontmoeten die ik ken van internet maar ben echt.. tsja, zenuwachtig.. al hoeft dat niet want we gaan naar de Efteling en daar is het ALTIJD leuk! x'] Iemand hier ervaring mee? oh en wat zeg je eigenlijk als je elkaar dan ziet? :'D TELL ME EVERYTHING.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 16:22 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oke bedankt allemaal voor jullie 'reviews', nu ben ik niet meer zenuwachtig.. bedankt! :'D Als ik heb gemeet zal ik een heel verslag geven, met foto's, en alles!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb mijn ex, en mijn vriend ontmoet via internet.
    Ik vond het heel spannend en ook wel eng, je weet nooit via
    internet natuurlijk! Maar ik ben heel blij dat ik
    mijn vriend heb ontmoet haha!

    ik heb ook een vriendin ontmoet via internet
    en dat is nu een van mijn beste vriendinnen.

    Buiten grote groepen op Quizlet heb ik mijn beste vriend gemeet. Een apart verhaal, want zodra we elkaar zagen vielen we elkaar meteen in de armen en lieten elkaar vijf minuten lang nie meer los :'D
    Maar als ik iemand van Q ontmoet, begin ik eigenlijk gewoon random te praten. Ik heb daar niet zo'n moeite mee.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heb toen ik 13 was samen met wat vriendinnen een andere jongen ontmoet die we kenden via youtube.

    Ik ben nu bijna 18 en hij is nog altijd mijn beste gaybuddy :').


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    Heb toen ik 13 was samen met wat vriendinnen een andere jongen ontmoet die we kenden via youtube.

    Ik ben nu bijna 18 en hij is nog altijd mijn beste gaybuddy :').

    Ahhww dat is leuk! <3


    @Lothlorien, cute! ^^ haha ik ben super verlegen. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik was nogal zenuwachtig ;p Want mijn moeder bracht me ernaar toe en hij woont in een nogal klein dorpje en was dus bang dat we het niet zouden kunnen vinden. en ondanks dat het de eerste meeting met hem was, was ik mega bang dat hij me niet leuk zou vinden. But now he's my boyfriend ;D


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Awkward in het begin maar als één van jullie twee een beetje losser is dan zorgt die persoon er wel voor dat je je mond opentrekt.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Niet om je de moed te ontnemen of zo, maar mijn meeting was op z'n zachtst gezegd niet heel geweldig. Ze was echt heel verlegen, heel anders dan op msn, en... nou ja, er was niet echt wat aan. We zaten daar maar een beetje, en echt een klik was er ook niet. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    In het begin is het awkward, maar dat valt er al snel af en dan is het leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Super leuk. :'D Eerst loopt het allemaal wat onwennig want.. ja, soms zijn mensen anders dan op het internet, maar ik heb ondertussen 6 meetings achter de rug. De eerste was niet zo leuk, maar dat was omdat er twee meisjes bij waren die ik helemaal niet kende - ook niet via het net, de andere vijf waren echt super leuk, gezellig en funghi. Als ik jou was, zou ik het gewoon eens een keer doen. ;D
    + Als je elkaar ziet zeg je gewoon: HOI. En dan begin je bv. over je reis naar de efteling, dat er bv. een vervelend tutje naast je zat met knetterkauwgum (om knettergek van te worden D: ) en dan is het gesprek begonnen. Haha. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Failish schreef:
    Super leuk. :'D Eerst loopt het allemaal wat onwennig want.. ja, soms zijn mensen anders dan op het internet, maar ik heb ondertussen 6 meetings achter de rug. De eerste was niet zo leuk, maar dat was omdat er twee meisjes bij waren die ik helemaal niet kende - ook niet via het net, de andere vijf waren echt super leuk, gezellig en funghi. Als ik jou was, zou ik het gewoon eens een keer doen. ;D
    + Als je elkaar ziet zeg je gewoon: HOI. En dan begin je bv. over je reis naar de efteling, dat er bv. een vervelend tutje naast je zat met knetterkauwgum (om knettergek van te worden D: ) en dan is het gesprek begonnen. Haha. :'D

    Je bent m'n held, echt waar! En het lijkt me wel leuker met heel veel mensen.. wij gaan met z'n vieren, en er zit 1 koppel bij, die elkaar van internet kent. x'] dus dat is ook wel weer.. tsja, strange.
    @Arcadency, ahhh dat is echt kut, lijkt me ook als je er dan weer over begint op msn ofzo..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik dacht dat ik een stil type was, maar eigenlijk was ik enorm sociaal blijkt. Het is te zien met je meet eigenlijk, maar ik vond het altijd wel leuk om iemand te meeten. :'D


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Geen ervaring mee, mag niet van mn pa en ma


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geen idee, ik heb nog nooit iemand gemeet. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb Lisa (iPeeta) ontmoet, van Quizlet dus. Was echt super!! :D


    JDN.