• Waarschuwing; zeiktopic

    Ik voel me eigenlijk best wel een loser.
    Ik zat net even random op facbook te kijken, en toen zag ik ineens allemaal foto's van een paar klassen genoten en andere mensen van 4atheneum.
    Die dus allemaal samen aan het feesten waren enzo.
    En ik krijg daar nooit iets van mee ofzo, ik word nooit gevraagd en heb nooit eens zó'n feest.
    En net had ik het daarover met een goede vriendin, die ook nooit gevraagd word enzo
    En die werd helemaal boos, zei 'Hou je bek ik word hier onzeker van.'
    En daarna praatte ze gewoon niet.

    En nu voel ik me kut, want ik wil ook leuk en cool zijn ):


    I'm in love with you and all your little things

    Je bent leuk en cool! :9


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien kun je er iets van zeggen tegen die vrienden? En ik vind het wel kinderachtig van die vriendin. Oh, blijf ook altijd jezelf! (:

    Ach, dat ken ik.
    Join the club! ;-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Myles schreef:
    Misschien kun je er iets van zeggen tegen die vrienden? En ik vind het wel kinderachtig van die vriendin. Oh, blijf ook altijd jezelf! (:


    Ja, maar het zijn ook niet echt vrienden, daarom juist. En ik weet ook niet waarom ik dan niet 'leuk genoeg' ben voor hun ofzo ):


    I'm in love with you and all your little things

    Diggory schreef:
    Je bent leuk en cool! :9


    Thankyou<3


    I'm in love with you and all your little things

    Welcome in my world.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dit gaat een beetje kut en betweterig klinken maar:

    Leuk en Cool zijn begrippen die je zelf invult. Je bent niet persé cool als je naar allemaal feestjes gaat. Ik heb een stel hele lieve vriendinnen en ik ga heus niet zo vaak naar feestjes maar ik voel me wel leuk en cool. Zorg ervoor dat je leuke dingen met je vriendin doet, dagjes winkelen, leuke films kijken. Het gaat er niet om hoeveel feestjes je bezoekt maar om wat jij zelf leuk vind.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    dan zijn het toch niet zo'n goede 'vrienden'.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik word ook nooit uitgenodigd, maar ik mis het niet echt. Soms heb ik wel eens zo'n dag waarop ik denk "waarom zij allemaal wel, en ík niet", maar dan bedenk ik weer dat ik veel leukere vrienden heb dan die idioten die in mijn klas zitten en alleen maar zitten te zaniken over Bieber en hoe dom andere mensen wel niet zijn, en dan is de behoefte om ook eens een keer naar zo'n feest te gaan direct verdwenen. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Feltbeats schreef:
    (...)

    Ja, maar het zijn ook niet echt vrienden, daarom juist. En ik weet ook niet waarom ik dan niet 'leuk genoeg' ben voor hun ofzo ):


    Misschien moet je anders eens aan een meisje dat er vaak bij is vragen als ze iets wilt doen in een weekend. Heb je misschien kans dat ze je mee vraagt?

    Ik heb hetzelfde
    Maar gelukkig heb ik quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Feltbeats schreef:
    (...)

    Thankyou<3

    En dat zeg ik niet zomaar! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Feorge schreef:
    Dit gaat een beetje kut en betweterig klinken maar:

    Leuk en Cool zijn begrippen die je zelf invult. Je bent niet persé cool als je naar allemaal feestjes gaat. Ik heb een stel hele lieve vriendinnen en ik ga heus niet zo vaak naar feestjes maar ik voel me wel leuk en cool. Zorg ervoor dat je leuke dingen met je vriendin doet, dagjes winkelen, leuke films kijken. Het gaat er niet om hoeveel feestjes je bezoekt maar om wat jij zelf leuk vind.


    Ja maar ik vind feestjes ook leuk ):


    I'm in love with you and all your little things

    Dat is echt niet alles, hoor.
    Misschien dat die, in jouw ogen, leuke en coole mensen wel 's avonds in hun bed liggen en denken 'had ik maar echte vrienden en geen vrienden die alleen maar komen vanwege mijn feestjes'.
    Je zei net zelf 'een goede vriendin'. Dat is dan toch veel beter dan die schijnwerpers? Want het zijn dezelfde mensen als jij met dezelfde problemen. Bovendien als je ouder wordt, doet dat er al gauw een heel stuk minder toe, hoor.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jij bent leuk en cool en hebt echte vrienden.
    Zij zijn 'leuk en cool' en hebben 'echte' 'vrienden'.

    Zie je het verschil?
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)