• Omdat we de ponies haten.
    Nu die poniebitchess weer

    Dikkelama schreef:
    (...)
    HAHAHAHA jij dan, jij neemt een beetje een leven aan van een kutponie.

    Dude, dat is een grapje. Dat is voor de lol.
    Jij neemt dit veel te serieus. En je bent niet grappig.

    *hoest even* A-hum, wij, ponies, vallen geen mensen aan, ook geen lama's, dus zou je alsjeblieft de beginpost kunnen aanpassen? En voor je gaat zeggen "Ik krijg toch k*treactie's van ponies", dat komt enkel en alleen door je beginpost.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    And here we go again --''


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dikkelama schreef:
    (...)
    Ja (krul)


    oke nou fijn dat iemand het teminste nog grappig vind, maar waarom open je zulke topics ?
    niet bot bedoeld ofzo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat is toch ons probleem? :/ We vallen er niemand mee lastig en blijven in 1 topic...


    't valt me lastig.
    en waarom mag ik niet zo'n topic maken over stenen en jullie wel over een kinderserie?
    Het is allemaal een off-topic met geen enkel doel.

    I love you


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    De reden dat wij mensen hiermee lastig vallen, is omdat als wij een topic maken alleen over lama's, met niks beledigends.. Er gelijk iets over een pony komt en dit offtopic wordt gedaan.. Dat gebeurt niet met die ponys.. en wees eerlijk.. de reden dat je hier serieus op ingaat is??

    Radke schreef:
    (...)

    't valt me lastig.
    en waarom mag ik niet zo'n topic maken over stenen en jullie wel over een kinderserie?
    Het is allemaal een off-topic met geen enkel doel.


    Okay. Maar wij hebben dat niet met je topic gedaan. wij kunnen er niet veel aan doen, of wel soms? Dan meot je bij de moderators zijn... ik vond je stenen topic wel leuk, ik had er niets tegen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Radke schreef:
    (...)

    't valt me lastig.
    en waarom mag ik niet zo'n topic maken over stenen en jullie wel over een kinderserie?
    Het is allemaal een off-topic met geen enkel doel.


    Ja..
    HAHAHAHAHA INDERDAAD

    slotje?


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Dikkelama schreef:
    De reden dat wij mensen hiermee lastig vallen, is omdat als wij een topic maken alleen over lama's, met niks beledigends.. Er gelijk iets over een pony komt en dit offtopic wordt gedaan.. Dat gebeurt niet met die ponys.. en wees eerlijk.. de reden dat je hier serieus op ingaat is??

    Omdat jij ons facking lastig valt, door in elk topic een plaatje van een fucking lama te posten. En er vervolgens ook nog 6 topics over openen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lama's zijn eng! Ze spugen dus zijn ook gevaarlijk x)

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Okay. Maar wij hebben dat niet met je topic gedaan. wij kunnen er niet veel aan doen, of wel soms? Dan meot je bij de moderators zijn... ik vond je stenen topic wel leuk, ik had er niets tegen


    Ja ik ben naar een mod gegaan.
    Die blijkbaar nu niet meer reageert?
    En een andere mod doet gezellig mee, dus waarschijnlijk wordt het dan weer een vriendjespolitiek, met als resultaat dat wat hun leuk vinden om te doen gewoon blijft terwijl het dus helemáal nergens over gaat.

    Dude, wij zorgen niet dat die fucking 35 lama topics van je off-topic worden gezet, misschien komt het door dat je begin post steeds met een plaatje er in is en niet meer.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:53 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja wij posten veel lama foto's.. Maar pas na dat wij zonder reden offtopic gingen, daarvoor vielen we nog niemand lastig, we maakte alleen een quize en een normale topic, niks om iemand mee lastig te vallen