• Ik zoek stories om te lezen omdat ik me dood aan het vervelen ben (A)
    Dus drop hier een Link en een korte Beschrijving van het verhaal.
    Geen reacties met; kijk maar op mijn profiel, daar staan er wel

    De stories mogen gaan over;

    - Harry Potter
    - Twilight
    - Cinema Bizarre
    - Vampire Diaries
    - Onbekende personen


    Liefst géén:

    - Justin Bieber
    - Voetbal
    - Tokio Hotel


    En als het kan liefst in de verleden tijd geschreven ^.^

    Alvast bedankt ^.^
    Greetzz KimPhobia


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Magical Memoirs.

    ‘When friends become enemies.’


    Het jaar 1995; de dan vijftienjarige Charlie Esmé Roosemont keert vanuit Frankrijk terug naar haar geboorteland Engeland, waarna ze van het prestigieuze Beauxbatons naar het wereldwijd bekende Zweinstein wordt overgeplaatst – Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Als vanzelfsprekend hoopt ze hier, na een viertal nare jaren op Beauxbatons te hebben meegemaakt, een gezellig en vooral rustig schooljaar tegemoet te treden, maar al snel blijkt dit een onmogelijke opgave te omvatten. Zeker als een lang verloren vriend zich bij hun onverwachtse hereniging plotseling volledig tegen haar keert, en ze – in reactie hierop – een weg inslaat die ze nooit dacht en hoopte in te zullen slaan. En wat als ze dan ook nog eens verliefd wordt op zijn beste vriend en hij koste wat het kost probeert hun relatie stuk te maken?

    ‘There’s a thin line between love and hate.’

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik schop dit topic niet omhoog, maar ik kreeg geen notificaties van dit topic:$


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    The annoying fact

    - That you're handsome, super hot and extremly sexy.
    - That I'm a loser you don't know.
    - That we're not the same. Pretty different.
    - That you don't like me and I'm totally in love with you.

    Do you wanna know what the most annoying fact is?
    Close your eyes and listen carefully.
    .


    Let the devil take over Hogwarts

    .
    Hogwarts zal dit jaar niet alleen het onderkomen van de leerlingen van Hogwarts zijn, maar ze zullen de school met meerder leerlingen moeten delen. De leerlingen van Develixe, een extreem rijke toverschool, zullen dit jaar bij ze verblijven. Het schoolhoofd, Kay Turner, en zijn vrouw, Agness Turner, zijn goede vrienden van Dumbledore.
    De leerlingen moeten zich met hun verschillen van cultuur en gewoontes, weten te mengen van de leerlingen van Hogwarts. De leerlingen worden allemaal verdeeld onder de afdelingen, gesorteerd op hun karaktereigenschappen.
    Dumbledore en zelfs alle leerlingen van Hogwarts hadden verwacht dat er een jaartje rust zou zijn op Hogwarts, maar ze hebben verkeerd gedacht. Ze hebben de leerlingen van de duivel binnen gehaald, en er gaat meer mis op Hogwarts dan ooit is gebeurd. Niemand is meer veilig, en net zo min als ieders hart.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    what when everyone dies?' -onbekende mensen/ gaat over 2012.

    11'11'2010

    Na talloze Bekentenissen van allerlei sensationalisten komen nu ook wetenschappelijke experts van over de hele wereld tot de conclusie dat de wereld waarschijnlijk in 2012 ten onder zal gaan.

    Hoe het einde van de wereld precies zal verlopen, is de wetenschappers nog onduidelijk. Het kan zijn dat het door de mensen zelf veroorzaakt zal worden, maar ook dat een enorme natuurramp de mensheid zal uitroeiien. Daarnaast bevindt de Aarde zich volgens vrijwel alle religie's in een absolute eindfase.


    dead is easy, life's harder. ~

    The Demonhunters. Gebasseerd op TVD.



    Toen Jennifers ouders overleden was ze genoodzaakt om samen met haar broer in te trekken bij haar oom en tante, in het kleine stadje Huntsville.
    Het huis waar ze woonden had een grote geschiedenis, waar Jennifer in geïnterresseerd raakte door een Geschiedenis-project.
    Wat ze niet weet is dat dit project tot haar dood kan leiden..


    Onbekende mensen btw.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:13 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik ga een nieuwe story schrijven,

    zie mijn topic ;)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    AlienAttack schreef:
    ik ga een nieuwe story schrijven,

    zie mijn topic ;)

    haha daar had ik een reactie op achter gelaten ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KimPhobia schreef:
    (...)
    haha daar had ik een reactie op achter gelaten ^.^

    jaman xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.


    Sam (Samantha) is een normaal meisje. Hoewel ze geen vader meer heeft, haar familie bijna nooit ziet en bijna geen vrienden heeft probeert ze toch nog wat van haar leventje te maken.
    Ze krijgt een dagje vrij van school. Ze besluit om een wandeling te gaan maken in het park omdat het sneeuwt. Eenmaal aangekomen gaat ze op een bankje zitten en valt ze in slaap. Zonder dat ze het door heeft komt er iemand naast haar zitten. En wanneer ze wakker schrikt zal haar leven dramatisch veranderen.



    Scarlett is maar al te blij wanneer ze hoort dat ze geslaagd is voor haar examen. Meteen pakt ze haar koffers en gaat op weg naar een klein stadje in Amerika. Ze gaat er studeren. Onderweg ontmoet ze een jongen, Ethan. Ze praten wat met elkaar en worden vrijwel meteen vrienden. Wanneer ze voor de dichte poort van het campus komen te staan weet Scarlett geen raad meer en raakt in paniek. De jongen verteld haar de ze hem moet vertrouwen, en dat doet ze. Ze sluit haar ogen en wanneer ze die weer open doet staat ze aan de andere kant van het hek. Ze is helemaal verbaast en weet niet wat ze moet zeggen. Hoe heeft hij dit gedaan? Ze besluit het met rust te laten en er niks meer over te vragen.
    Als ze al een tijdje op het campus woont, merkt ze dat er rare dingen aan de hand zijn met Ethan. Niet alleen gebeuren er rare dingen, ook is er een andere jongen waar ze vreemde gevoelens bij heeft. Het lijkt wel alsof de twee jongens ruzie hebben die nooit kan worden opgelost.

    Laat je meevoeren met het verhaal en ontdek wat Scarlett allemaal te wachten staat.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 14:38 ]

    Ik ben fan van 'My dead heart is not as dead as they think'. Supermooie twilight-related story.

    The other side of the rainbow (16+)

    Davy Woont in een pleeggezin. Op de middelbare school heeft ze een vriendengroep maar na een ruzie gaan ze uit elkaar. De jongens uit haar oude vriendengroep beginnen haar te mishandelen en te pesten. Zo begint ze aan de drugs. Ze word verslaafd en moet op een gegeven moment zelfs naar een afkick kliniek. Vaak spijbelt ze van school. Ze krijgt een nieuwe vriendengroep en gaat vaak met die jongens naar bed.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    DEZE


    Live wont samen met vijf andere kinderen in een boomhut. allemaal zijn ze gevlucht voor de wezens en Morpin die hun land, mapangarapin, hebben overgenomen. Als ze bijna zijn gevonden door de wezens vluchten ze naar de gewone wereld


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Deze heeft onbekende personen maar is wel in tt geschreven.

    Siouxie is een van de 6 meisjes die ooit ontvoerd zijn en nu gedwongen worden te werken voor Shawn, Alex en Thomas. Dat werk is zorgen dat zij hun geld krijgen. De meisjes wonen in een Villa, ver weg van waar ze vandaan komen.

    http://www.quizlet.nl/stories/38650/she-played-with-his-fame-my-mind-and-our-dreams-ft-bruno-mars/

    She played with his fame, my mind and our dreams ft. Bruno Mars.

    Ruby word aangevallen door nachtmerries waarin haar collega April steeds voorkomt. April wil dat Ruby haar moeder vermoord. April en Ruby werken allerbij in het restaurand van Ruby's moeder. April wil dat restaurand overnemen. Maar waarom?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    The war of Quizlet

    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."